Την έχουμε στο αίμα μας την υπερβολή, όμως... Μια ματιά στο διαδίκτυο θα σας πείσει
Αυτές τις μέρες των παρατεταμένων αργιών, διάβαζα στα site για... κρατήσεις στην εστίαση που έφταναν σε εξωφρενικές ημερομηνίες. Αν είναι δυνατόν! Καλά δεν ντρέπονται να βγάζουν τέτοια σενάρια από το μυαλό τους, που ρέπει προς την διαστροφή;
Σκέφτηκαν άραγε ότι τέτοια πράγματα, καθώς είναι σε κοινή θέα, μπορεί να διαβαστούν και από τους ανθρώπους που περίμεναν πώς και πώς ένα μεροκάματο για να ζήσουν την οικογένεια τους, που τόσο καιρό, για περισσότερους από έξι μήνες ήταν σε αναστολή και ζούσαν με 540 ευρώ το μήνα;
Ότι στον καιρό της πανδημίας οι μισοί και πλέον άνθρωποι, είδαν αν μειώνεται σχεδόν στο μισό το εισόδημα τους κι αυτό δεν τους επιτρέπει πια να κάνουν ούτε κοντοπρόθεσμα όνειρα, όχι να κλείσουν τραπέζι τρεις μήνες μετά, σε ένα ακριβό εστιατόριο, περιμένοντας στην ουρά... Η απόλυτη υπερβολή αε ότι αφορά μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων να μιλάνε για... αναμονές.
Λόγω της δουλειάς μου μπορώ να αντιληφθώ, με την πρώτη ματιά, αν μια είδηση είναι αληθινή ή "φτιαγμένη" για να εντυπωσιάσει... Κάποτε, όλο αυτό, το έκαναν σε συγκεκριμένες εφημερίδες. Το ήξερες από την αρχή, όταν πήγαινες στο περίπτερο για να τις αγοράσεις. Ήξερες ότι σε... δουλεύουν άσχημα.
Σήμερα με το διαδίκτυο και την ανάπτυξη των ιστοσελίδων, ο καθένας το "παίζει" δημοσιογράφος, χωρίς να γνωρίζει και να εφαρμόζει στα γραφτά του, στοιχειώδεις αρχές της δημοσιογραφίας. Το ζήτημα είναι να... πουλήσει δημοσιότητα, για να δελεάσει τη διαφημιστική αγορά, να τοποθετήσει τα προϊόντα της.
Ο ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗΣ βρίσκεται μακριά και έξω από τέτοιες λογικές... Ποτέ δεν είδε ανταγωνιστικά τις ειδήσεις και ποτέ δεν επένδυσε στον ιστότοπο για κέρδη. Το αντίθετο μάλιστα. Με προσωπική δουλειά και κόστος, προσπαθούμε να τον κάνουμε να διαφέρει καθημερινά, λέγοντας αλήθειες που δεν είναι πάντα ωραίες.
Σχόλια (0)