Ένα υπέροχο site με χειροποίητα κοσμήματα για γυναίκες. Δείτε το προσεκτικά, παρακαλώ

 elegant2

Κάτι πολύ σημαντικό που κάναμε εδώ και δυο χρόνια ήταν και η αλλαγή στην εμφάνιση αυτού του site! Το Elegant by Nasia άλλαξε. Δείτε το ΕΔΩ στη νέα εκδοχή του... Όλοι έχουμε το δικαίωμα να αναζητούμε κάτι πιο όμορφο για τον εαυτό μας; Ακόμα και μέσα σ' αυτές τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε με την πανδημία του κορονοϊού Covid-19 ή του χειμώνα, κυρίως οι γυναίκες, έχουν την ανάγκη να αισθάνονται καλύτερα μέσα τους...

 elegant1 Αντιγραφή

selida.sulas2

Η κρίση, λένε, δημιουργεί ευκαιρίες... Και αναδεικνύει, πλευρές καλλιτεχνικές... Δείτε παρακαλώ μια ειλικρινή προσπάθεια που δημιουργήθηκε μέσα στην πανδημία,  με εξαιρετικά, πρωτότυπα και μοναδικά δημιουργήματα, σε χειροποίητα κοσμήματα με κρύσταλλα και ημιπολύτιμους λίθους, με γούστο και συνθέσεις που παραπέμπουν σε γυναίκες οι οποίες ξέρουν και τους αρέσει να φροντίζουν τον εαυτό τους. Έτσι ήταν το site στην πρώτη φάση του. Ελπίζουμε το σημερινό να σας φανεί πιο χρηστικό.


206
Το Elegant by Nasia, ένα εξειδικευμένο Site που "παίζει" στο διαδίκτυο και καθώς το περιεργάζεστε μπορείτε να βρείτε πολλές προτάσεις σε οικονομική τιμή. Δείτε το, αξίζει. Θα το διαπιστώσετε με έναν καθαρό, ευδιάκριτο τρόπο, και θα δείτε όλες τις καλλιτεχνικές δημιουργίες... Κι αν έχετε Facebook, αναζητήστε το ΕΔΩ και σημειώστε το νούμερο του έργου που σας αρέσει. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο που θα βρείτε εκεί, με τον δημιουργό. Και, όλα θα πάρουν το δρόμο τους!

199
Οι τιμές είναι πολύ προσιτές και ισορροπημένες και ο τρόπος αποστολής είναι με το χέρι, αν μένουμε στην ίδια πόλη ή με το ταχυδρομείο και με αντικαταβολή. Να ξέρετε ότι, αποδεινύετε στον εαυτό σας ότι τον αγαπάτε και τον φροντίζετε πραγματικά... Μη διστάσετε να πάρετε τηλέφωνο. Τη χρωστάστε, μια παραπάνω φροντίδα, στον εαυτό σας... 

193

Κι αν δεν σας φτάνει το Site και δεν έχετε Facebook, αλλά Viber, ζητήστε μας με μήνυμα, να σας συνδέσουμε εμείς στην Ομάδα, ώστε να παρακολουθείτε όλες τις νέες κατασκευές... Στις μέρες που ζούμε, όλα είναι λίγο πιο εύκολα. Θέληση να υπάρχει! Με ένα απλό SMS στο τηλέφωνο 6932212755. Μας δίνετε τον αριθμό του κινητού  τηλεφώνου σας, που έχετε την εφαρμογή Viber... Τα υπόλοιπα, είναι δική μας δουλειά... 

211

24ωρη απεργία για τις ΔΕΚΟ νυν και πρώην

Posted in Επικαιρότητα

Χαιρετισμός Ν.Φωτόπουλου στη συγκέντρωση της ΟΜΕ-ΟΤΕ from pressgenop on Vimeo.

Το διαφημιστικό σποτ για την αυριανή απεργία των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ ή πρώην ΔΕΚΟ...

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν αύριο οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ εκφράζοντας την αντίθεσή της στην εκποίηση των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών που προωθεί η κυβέρνηση.

Με  κεντρικό σύνθημα "Όχι δεν πουλάμε" η ΓΣΕΕ καλεί όλους τους εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ να συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία την Πέμπτη 9 Ιουνίου και στο συλλαλητήριο την ίδια ημέρα στις 11:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος.

"H απεργία και ο αγώνας των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ έχει στόχο και σκοπό τη διασφάλιση των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών κοινής ωφέλειας που αποτελούν μοχλό ανάπτυξης της χώρας και υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον. Αντιδρούμε και απεργούμε ενάντια στις εκβιαστικές απαιτήσεις των τροϊκανών οι οποίοι για να διασφαλίσουν τα δικά τους συμφέροντα και κέρδη προωθούν τις πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές" τονίζεται στην ανακοίνωση της ΓΣΕΕ.

Η ΑΔΕΔΥ διοργανώνει στάση εργασίας μετά τις 11:00 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στις αυριανές κινητοποιήσεις θα συμμετάσχουν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, των ΕΛΤΑ, του ΟΣΕ, της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ, οι εργαζόμενοι στο Ταχυδρομικό Ταμιεύτηριο  και η ΟΤΟΕ.

Στην απεργία μετέχουν και οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ θα απεργήσουν από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Οι εργαζόμενοι στο Μετρό θα απεργήσουν από την έναρξη της βάρδιας έως και τις 8:00 και οι συρμοί του θα πηγαίνουν μέχρι τη στάση "Δουκίσσης Πλακεντίας".

Ο ΗΣΑΠ θα λειτουργήσει από τις 8 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και τα τρόλεϊ θα κυκλοφορούν από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ.

Τα τρένα του ΟΣΕ και οι συρμοί του Προαστιακού δεν θα κινηθούν για 24 ώρες.

Στην 24ωρη απεργία των εργαζομένων την Πέμπτη 9 Ιουνίου θα συμμετάσχουν και οι λιμενεργάτες

Οι λιμενεργάτες, που δηλώνουν αντίθετοι σε περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και των άλλων δημόσιων λιμανιών της χώρας, έχουν εξαγγείλει 24ωρη απεργία και για την Παρασκευή 10 Ιουνίου, ενώ θα συγκεντρωθούν στις 11:00 έξω από το υπουργείο Εργασίας.

Επίσης, την Πέμπτη 9 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, οι εργαζόμενοι της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κοραή στον Πειραιά.

Για τον καθορισμό της περαιτέρω δράσης συνεδριάζει σήμερα στις 11:00 π.μ. η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ ενώ την Παρασκευή 10 Ιουνίου και ώρα 10:30 π.μ. θα συνεδριάσουν από κοινού οι Εκτελεστικές Επιτροπές της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Ενώ για τις 15 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί 24ωρη γενική απεργία της ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ.

  • Αναδημοσίευεση από το enet.gr

Κι άλλο απεργιακό σποτ από το Εργατικό Κέντρο Αθηνών αυτή τη φορά. Επιτέλους τα συνδικάτα αρχίζουν και... οσμίζονται τη σημασία της νέας τεχνολογίας.

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Γέρακα... ξαναχτύπησε!

Posted in Μαρτυρίες

Φωτογραφίες από τη συμμετοχή του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Γέρακα στο Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος για νέους στην Άκρα Κάτω Ιταλίας.

Πέρσι τέτοιον καιρό καταγράψαμε τη θετική δράση αυτού γυμνασίου που οφείλετε στους δραστήριους καθηγητές τους και στα παιδιά που μοχθούν για να κάνουν το καλύτερο. Τώρα  "τόλμησαν" να ανεβάσουν  "Βάκχες"... Μπράβο τους!

Στις 11 Μαΐου 2011, κάτω από ένα ουρανό που ήταν ίδιος πριν 2500 χρόνια, ο αέρας φέρνει ακόμα τα ίδια αρώματα της Σικελικής φύσης και οι πέτρες του αρχαίου ελληνικού θεάτρου της Άκρας στην Κάτω Ιταλία έχουν το ίδιο άγγιγμα. Εκεί οι 15 μαθητές και μαθήτριες του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Γέρακα παρουσίασαν τις Βάκχες του Ευριπίδη στα πλαίσια του 17ου Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Δράματος για Νέους.

Το Διεθνές Φεστιβάλ είναι ο σημαντικότερος θεσμός παραστάσεων Αρχαίου δράματος για νέους στον κόσμο. Επί ένα ολόκληρο μήνα 3000 μαθητές και φοιτητές από την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία παρουσιάζουν τις δικές τους εκδοχές κλασικών ελληνικών τραγωδιών ή κωμωδιών.

Εδώ, όπου πέρασαν 2500 χρόνια από τότε που ακούστηκε για τελευταία φορά ο ελληνικός δραματικός λόγος, ήταν η πρώτη φορά που προσκλήθηκαν ελληνική σχολεία. Έτσι το Φεστιβάλ άνοιξε με την παρουσία των τριών καλλιτεχνικών σχολείων της χώρας: της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Ηρακλείου Κρήτης.

Για την παρουσίαση των Βακχών από 15 μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου (κατεύθυνσης θεάτρου) και της Α΄ Λυκείου (κατεύθυνσης χορού), ο σκηνοθέτης-καθηγητής, Κωνσταντίνος Μίχος, ακολούθησε μια συλλογική διαδικασία, η οποία ενέπλεξε δημιουργικά όλο το δυναμικό του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα.

Οι λυκειακές τάξεις έκαναν δραματουργική ανάλυση της τραγωδίας και επέλεξαν τη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά. Τα κοστούμια, χάρτινες υπενθυμίσεις αρχαίων ελληνικών κιόνων, τα οποία όμως σκίζονταν για να ξεπροβάλει το πραγματικό σώμα των παιδιών, σχεδιάσθηκαν από τις εικαστικούς-καθηγήτριες, Ντίνα Μπολιεράκη και Ελπίδα Πανονίδου, και υλοποιήθηκαν με τη συμμετοχή των μαθητών της εικαστικής κατεύθυνσης.

Από τα μαθήματα της δημιουργικής γραφής προέκυψαν σκηνοθετικές ιδέες και στα μαθήματα των δημοτικών χορών ερευνήθηκε η σχέση της ταραντέλας με το ζωναράδικο. Πάνω σε αυτή τη σχέση βασίστηκαν τα βήματα του χορού της παράστασης. Παράλληλα, το μουσικό μέρος της παράστασης συμπεριέλαβε τόσο ελληνόφωνα τραγούδια της Κάτω Ιταλίας όσο και ένα χορικό-δώρο από τον Κώστα Βόμβολο, εκτελεσμένα όλα με διαφορετικούς τρόπους, μέχρι και μία «άγρια» διασκευή-καταστροφή από ένα μαθητή με ηλεκτρική κιθάρα.

Η σκηνοθεσία, με απόηχους από τα γραπτά για την πειθαρχία και το σχολείο του Μ. Φουκώ και των Ζ. Ντελέζ- Φ. Γκουαταρί, άφηνε να ξεπροβάλει πάνω στην σκηνή η τρομερή λιμπιντική ενέργεια των παιδιών, βασισμένη στο κείμενο της τραγωδίας, αλλά πέρα από το λόγο. Τα παιδιά ίσως δεν έχουν βρει ακόμα τον τρόπο να μιλήσουν με ακρίβεια και σαφήνεια. Έχουν, όμως, σώματα, χειρονομίες, στάσεις, διαθέσεις, κραυγές, είναι «συμβάντα», είναι σημαινόμενα πέρα από τα σημαίνοντα.

Με μέσο τα παιδικά παιχνίδια στην παράσταση αναδείχθηκε η κρυμμένη σεξουαλικότητα των παιδιών, η βία και γενικά όλα αυτά που αρνιόμαστε να κοιτάξουμε. Συγχρόνως έγινε ένα σχόλιο που είχε ένα διπλό αποδέκτη: αφενός την εξουσία που προσπαθεί να καταπνίξει οποιαδήποτε εκδήλωση πέρα από αυτό που η ίδια επιτρέπει, και αφετέρου τα παιδιά αλλά υπενθυμίζοντάς τους την τραγική κατάληξη, όταν η μανία και η εξέγερση αστοχήσουν.

Η άποψη ότι το θέατρο για νέους δεν είναι ένα θέατρο, όπου παιδιά απαγγέλλουν με σοβαροφάνεια και ορθοφωνία κείμενα για εμπειρίες που δε μπορούν να έχουν. Αντίθετα, πρόκειται για ένα θέατρο, όπου χρησιμοποιώντας τα κλασικά κείμενα, ως ευκαιρία αναστοχασμού της πραγματικότητας που βιώνουν, τα παιδιά αναδεικνύουν τη δική τους σχέση με αυτά τα κείμενα. Η αντίδραση του Ιταλικού εφηβικού κοινού, το οποίο ενθουσιάστηκε αναγνωρίζοντας στην παράσταση μια εκδοχή τραγωδίας που ήταν και δικιά του, κοντά στην πραγματικότητα της ζωής του, απέδειξε την παραπάνω λειτουργία του θεάτρου.

Το τριήμερο ταξίδι κράτησε λίγο περισσότερο, αλλά η μία ημέρα καθυστέρησης της πτήσης λόγω σκόνης από το ηφαίστειο της Αίτνας, αντί να κουράσει τα παιδιά, τους πρόσφερε μια επιπλέον ημέρα στις Συρακούσες και μια επιπλέον ευκαιρία να συναντήσουν μαθητές οι οποίοι είχαν δει την παράστασή τους, να απολαύσουν την επιτυχία τους αλλά και την επικοινωνία με αφορμή μία παράσταση Αρχαίου Ελληνικού Δράματος.

Μπράβο παιδιά, πάντα τέτοια. Μας κάνετε περήφανους!

Μνημόνιο ή... «Μνηνόνιο»;

Posted in Δημοσιογραφικά

Με μια απλή αναζήτηση στο Google διαπιστώνει κανείς ότι τον τελευταίο χρόνο είναι δεκάδες οι τίτλοι με αναγραμματισμό του λήμματος μνημόνιο. Και κατά... δαιμονική σύμ-πτωση σε όλες τις περιπτώσεις όπως και στο χθεσινό πρωτοσέλιδο του «Εθνους» επικρατεί η εκδοχή ΜΝΗΝΟΝΙΟ

Το χθεσινό λάθος στον πρωτοσέλιδο τίτλο του "Εθνους" αποδεικνύει ότι το μνημόνιο, εκτός από δαίμονας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής, εξελίσσεται και σε δαίμονα της τυπογραφίας.

Νομίσαμε ότι θα είχαμε γίνει διάσημοι από ένα λάθος. Στον πρωτοσέλιδο τίτλο του χθεσινού "Εθνους" ο γνωστός δαίμων του τυπογραφείου έβαλε στόχο τη λέξη ΜΝΗΜΟΝΙΟ και την έκανε αγνώριστη. Τη μετέτρεψε σε ΜΝΗΝΟΝΙΟ.

Τελικά μας είχαν προλάβει άλλοι και μάλιστα πολλοί. Ετσι χάθηκε η ευκαιρία. Το μνημόνιο εκτός από δαίμονας της κοινωνικής ζωής αναδεικνύεται, επίσης, σε αρχιδαίμονα του τυπογραφείου και της φωτοσύνθεσης.

Αρκεί να πατήσει κανείς το πλήκτρο στη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης Google και θα διαπιστώσει ότι τον τελευταίο χρόνο είναι δεκάδες οι τίτλοι με αναγραμματισμό του λήμματος μνημόνιο. Και κατά... δαιμονική σύμπτωση σε όλες τις περιπτώσεις επικρατεί η εκδοχή ΜΝΗΝΟΝΙΟ.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Ελεύθερης Αττικής" (16 Οκτωβρίου 2010) γίνεται λόγος για την παρέμβαση του τότε υποψήφιου νομάρχη Αλέκου Αλαβάνου σε διεθνή διάσκεψη, που οργάνωσε το Αριστερό Βήμα Διαλόγου και Δράσης. Ο τίτλος: "Α. Αλαβάνος για το ΜΝΗΝΟΝΙΟ, στο Βήμα Διαλόγου"

Το Αθηναϊκό Πρακτορείο μετέδωσε ανακοίνωση (3 Μαΐου 2010) του υπ. Περιβάλλοντος σχετικά με τη συνεργασία Ελλάδας ? Κατάρ για αξιοποίηση φυσικού αερίου. Την τιτλοφόρησε: "ΜΝΗΝΟΝΙΟ συνεργασίας για φυσικό αέριο και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας υπέγραψε η υπουργός ΠΕΚΑ με τον ομόλογο του Κατάρ".

Δεν είναι μόνο το μνημόνιο, που ως τυπογραφικό λάθος απασχόλησε αυτές τις ημέρες. Την ημέρα που στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών μίλησε ο Μίκης Θεοδωράκης, υπήρξε ιστοσελίδα μεγάλης αθηναϊκής εφημερίδας που τον ανέφερε ως Μίκυ Θεοδωράκη.

Και πάλι με αναζήτηση στο Google μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας ότι δεν είναι ούτε ένας ούτε δύο αυτοί που γράφουν λάθος το όνομα του συνθέτη.

Από την εποχή που εφευρέθηκε η τυπογραφία μέχρι σήμερα δεν μπόρεσε να βρεθεί το φάρμακο που θα εξολοθρεύσει αυτόν τον ενοχλητικό δαίμονα, στον οποίο φορτώνεται κάθε λάθος, μικρό ή μεγάλο.

Σε αυτόν αποδίδονται ανεμπόδιστα όλες οι αστοχίες συγγραφέων, μεταφραστών, τυπογράφων, φωτοστοιχειοθετών, σελιδοποιών, επιμελητών, ακόμα και διορθωτών. Στη σύγχρονη Ελλάδα όλες οι επαγγελματικές κατηγορίες συνήθως διαθέτουν προστάτη άγιο. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το εκδοτικό κύκλωμα είναι οι μόνοι που αντί για άγιο απέκτησαν προστάτη δαίμονα.

ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ
Επινοήθηκε το 1590 για να σωθεί το γόητρο του Πάπα

Ο δαίμων του τυπογραφείου επινοήθηκε για να σωθεί το γόητρο του Πάπα της Ρώμης Σίξτου Ε' στα τέλη του 16ου αιώνα. Το 1590 ο Πάπας διόρθωσε τη Βουλγκάτα, τη λατινική μετάφραση της Αγίας Γραφής, με σκοπό να την εκδώσει χωρίς λάθη. Oμως παρεισέφρησαν τόσα λάθη, που το κείμενο έγινε αγνώριστο. Eτσι επιστρατεύθηκε ο μύθος του δαίμονα για να σωθεί το γόητρο του (;) αλάνθαστου ποντίφικα. Είναι αλήθεια ότι ο δαίμων άργησε να εξελληνιστεί. Μόλις τον 19ο αιώνα άρχισαν να τον επικαλούνται οι Ελληνες εκδότες.

Λέγεται ότι από τυπογραφικό λάθος στο πρώτο φύλλο της εφημερίδας "Εστία" η πρώτη σελίδα τυπώθηκε στη θέση της τελευταίας. Και από τότε υιοθέτησε τη δαιμόνια πρόταση να τυπώνεται ανάποδα. Ετσι κυκλοφορούσε μέχρι πρόσφατα. Συνηθέστερα λάθη είναι οι αναγραμματισμοί. Αρκεί η απαρίθμηση σχετικά πρόσφατων περιστατικών:

  • Πολλά μάτια θα πέσουν πάνω στον τίτλο σε διαφορετικά στάδια επεξεργασίας. Ολοι επί παραδείγματι θα διαβάσουν το "κέδρος" ως "κέρδος". Ετσι θα τυπωθεί ο τίτλος "Σκοτώνουν το περιβάλλον για το κέδρος".

  • Αρκετοί είναι οι αναγραμματισμοί που τους προλαβαίνει ο διορθωτής στο παρά πέντε ή στο και πέντε. Σε πρωτοσέλιδο τυπώθηκε "Βόβμα", αλλά γρήγορα έγινε αντιληπτό, σταμάτησε η παραγωγή και αντικαταστάθηκε με το σωστό "Βόμβα".

  • Οταν η παρείσφρηση δύο γραμμάτων μετατρέπει τη λέξη "βέτο" σε "βίντεο", τυπώνεται ο εξής τίτλος: "Η Ελλάς θα προβάλει βίντεο στο ΝΑΤΟ".

  • Υπάρχει περίπτωση που ο Αρειος Πάγος μετατράπηκε σε Αρτιο. Το αποτέλεσμα στον τίτλο ήταν: "Ο Ι. Γρίβας αποχωρεί από τον Αρτιο Πάγο λόγω ηλικίας". Η αβλεψία και η αφηρημάδα βάζουν κι αυτές την ουρά τους.

  • Η δημοσιογραφική παράδοση έχει διασώσει ένα περιστατικό σε πολλές παραλλαγές και για διαφορετικές χρονολογικές περιόδους. Στη δεκαετία του 1980, στην πρώτη σελίδα, λεζάντα φωτογραφίας έγραφε ότι ετελέσθη δοξολογία στη μητρόπολη "χοροπηδούντος του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ".

  • Το κείμενο έγραψε στο σημερινό ΕΘΝΟΣ, ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΟΥΜΠΑΝΗΣ. Ε, μας άρεσε που μια εφημερίδα έχει το θάρρος να διακωμωδεί το λάθος της...

Άλλη μια παρωδία για τους 20 μήνες ξεθεμελιώματος των πάντων... Αυτή τη φορά με γελοιογραφίες...

Επαναληπτικές εκλογές για τα πειθαρχικά

Posted in Δημοσιογραφικά

Σήμερα και αύριο είναι ξανά ανοιχτές οι κάλπες της ΕΣΗΕΑ. Κυρίως για τα πειθαρχικά όργανα στα οποία για να εκλεγεί κάποιος υποψήφιος από τον πρώτο γύρο έπρεπε να πάρει το 50% + 1 ψήφο των ψηφοφόρων. Πολλοί δεν το έπιασαν, οπότε...

Το κακό είναι ότι μια εβδομάδα τώρα, το νεοεκλεγέν Δ. Σ. Της ΕΣΗΕΑ δεν έχει καταφέρει να συγκροτηθεί σε Σώμα. Τους βγήκε πάλι το σύνδρομο της καρέκλας και κάποιοι μάχονται να πάρουν τη θέση του προέδρου. Ντροπή και κατάντημα είναι, τέτοιες ώρες να αναλώνονται σε τέτοιους υπερφύαλους ανταγωνισμούς και προσωπικές φιλοδοξίες. Μα, δε βλέπουν τι συμβαίνει γύρω τους; Με τις πέτρες θα τους πάρουν σε λίγο οι συνάδελφοι...

Δεν το βλέπουν ότι οδηγούν σε πλήρη ανυποληψία το συνδικάτο και οι εργοδότες, ασύδοτοι, μπορούν πια να κάνουν ότι θέλουν. Ένα μίνιμουμ προγραμματικής δράσης δεν είναι δα και τόσο σπουδαίο πράγμα για να το καταλάβουν.

Έκαναν δυο απανωτές προσπάθειες την περασμένη εβδομάδα και μας άφησαν την εντύπωση ότι το... παλεύουν να βρουν λύση. Όμως τώρα δεν έχουμε την πολυτέλεια που είχαμε πριν δυο χρόνια να περιμένουμε δηλαδή επτά ολόκληρους μήνες για να συγκληθούν σε Σώμα.

Λένε κάποιοι συνάδελφοι, το άκουσα και στην τελευταία Γενική Συνέλευση στον Πανελλήνιο, ότι φταίει το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής. Νομίζω ότι δεν φταίει αυτό Το κακό κεφάλι μα ς φταίει που δεν βλέπει, δεν μαθαίνει και εντέλει δεν ψηφίζει αυτούς που έχει κρίνει από τους αγώνες τους, αλλά επιμένει στα συνήθη πρόσωπα που ευθύνονται για την κατάντια του κλάδου.

  • Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ τις πρώτες αντιδράσεις. Και φυσικά αν το καθυστερήσουν το πράγμα είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν κι άλλες...

Άρχισε να ζεσταίνει, επικίνδυνα, ο καιρός

Posted in Επικαιρότητα

Μια μέρα θα ήθελα, χαλαρά, χωρίς πίεση να μπορούσα να απολαύσω τον καφέ μου... Να δω το Site μου, το Blog μου, τα e-mail μου... Να διαβάσω σημειώσεις φίλων που γράφουν με την καρδιά και όχι με το μυαλό τους. Αυτά μας έχουν λείψει, αυτά θέλω, αυτά πεθυμά η ψυχή μου...

Έχω την αίσθηση πως το καλοκαίρι ήρθε για να μείνει. Μικρά «ξεσπάσματα» σε βροχές, είναι μόνο για... ξεκάρφωμα. Το βλέπω σε μένα που κινούμαι στο κέντρο με τη μηχανή. Δεν ξέρεις πια πώς να ντυθείς και τι να βάλεις...

Το Σαββατοκύριακο άρχισα να φοράω το κοντοπαντέλονο και τις κοντομάνικες μπλούζες. Έτσι πήγα στο συλλαλητήριο το περσμένο Σάββατο, έτσι και την Κυριακή στη συνεστίαση που με είχε καλέσει η Σούλα.

Αλλά εκεί δεν είχα λόγους να είμαι αλλιώς. Στη δουλειά κινούμαι σε γραφεία και πρέπει να κρατάω τους τύπους.
Ο Γιώργος με δούλευε χθες. "Με τα ρούχα του Σαββάτου έπρεπε να έρθεις» μου είπε. Χαμογελαστά... Με είχε δει στο συλλαλητήριο και με πείραζε. Λες να μην το ήθελα εγώ; Αλλά πώς; Έχω και την εφημερίδα μετά, μέχρι αργά το βράδυ...

Στο γραφείο άρχισα να βάζω αιρκοντίσιον. Δεν μου φτάνει που ανοίγω το παράθυρο στον ακάλυπτο. Η δροσιά που έρχεται είναι λίγη... Ξέρω πως δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Έχω αρκετή δουλειά που πρέπει να βγει ώς την παραπάνω εβδομάδα. Γράψιμο, στήσιμο σελίδων, αποδελτίωση, φωτοτυπίες, μη θαρρείς, κεφάλι δεν σηκώνω...

Μ' αρέσει όμως... Και μόνο στην ιδέα ότι σε 15 μέρες θα είμαι στο χωριό μου για ένα ολόκληρο μήνα, γίνομαι άλλος άνθρωπος. Ποια ζέστη τώρα είναι ικανή να σταματήσει τον οίστρο και να βάλει χαλινάρι στη δημιουργική σκέψη.

Πρέπει να δω και τους ανθρώπους του ΤΥΠΟΥ, αφού ολοκληρώσω τον ΚΡΕΟΝΤΑ και να παώ στην ΚΑΜΠΥΛΗ τις πρώτες σελίδες της ΦΩΝΗΣ. Όλα, μέσα σ' αυτή την εβδομάδα...

Και λίγη θάλασσα, παρακαλώ... Λίγη δροσία, οπωσδήποτε...

Ο Ρήγας έχει κέφια...

Posted in Επικαιρότητα

Αυτό το γατί μας έχει ξετρελάνει, φαίνεται φαντάζομαι και από τις αναρτήσεις που του αφιερώνουμε καθε τόσο. Μεγαλώνει και κάθε μέρα που περνάει του αρέσει και όλο και περισσότερο να παίζει. Τις ώρες δηλαδή που δεν κοιμάται, γιατί, όπως σας έχω πει, ο Ρήγας είναι και υπναράς. Το ωραίο είναι ότι το πέρασμα από τον ύπνο, στον ξύπνιο και το παιχνίδι γίνεται στο πι και φι... Ο μικρός δεν αφήνει τίποτα να πάει χαμένο. Έχει εγκληματιστεί πια στο χώρο, κοντεύει και δυο μηνών και έχει γνωρίσει όλα τα δωμάτια του σπιτιού και το μπαλκόνι...


Την Παρασκευή έκανε το πρώτο εμβόλιο του στην κτηνίατρο της γειτονιάς. Είναι άνετος, ήσυχος, δεν δημιουργεί προβλήματα περιμένοντας τη σειρά του. Εξερευνεί μόνο το χώρο. Κι όταν ανεβαίνει στον πάγκο της Ευαγγελίας. είναι αρκετά καλός ως... ασθενής, για την ηλικία του. Επειδή για τον Ρήγα όλα είναι παιχνίδι κάθε στιγμή, κάθε λεπτό δεν χάνει την ευκαιρία για να το επιβεβαιώσει. Τον βλέπω και τον χαίρομαι. Είναι το πιο ευχάριστο διάλειμμα στη ζωή μου... Ακούει το όνομά του και είναι καλοφαγάς. Δεν προλαβαίνεις να του βάλεις φαγητό στο κυπελλάκι του και το 'χει... καθαρίσει...

Ο λαός, ευτυχώς, έχει πάντα χιούμορ

Posted in Επικαιρότητα

Απίστευτοι προπαγανδιστές... Έφτιαξαν με χρήματα του ελληνικού λαού αυτό το βίντεο για να μας πείσουν σχετικά με το πόσο άλλαξε θετικά η ζωή μας. Λες κι εμείς ζούμε σε μια άλλη χώρα... Λες και δε βιώνουμε στο πετσί μας την ανασφάλεια, την αβεβαιότητα για το αύριο, όλα τα κακά του άκρατου φιλελευθερισμού που επαγγέλλεται μια κατ' επίφαση σοσιαλιστική κυβέρνηση. Και δεν έχουν τσίπα να ντραπούν. Κάφρους μας θεωρούν. Ας τους δώσουμε την απάντηση που τους αξίζει... Μαύρο στους ψεύτες και απατεώνες που μας κλέβουν τη ζωή...

To Greek Prime Minister’s channel έκανε πραγματικά… megahit στο You Tube, καθώς κάποιος ιθύνων νους αποφάσισε, εν μέσω κινητοποιήσεων, συγκεντρώσεων και συνελεύσεων να αναρτήσει το επίσημο βίντεο της κυβέρνησης για το τι έχει… επιτύχει η χώρα απέναντι στο φάντασμα της χρεοκοπίας, με τον ευφάνταστο τίτλο «20 μήνες αγώνας»

Δεν έχει νόημα να σχολιάσει κάποιος το ίδιο το βίντεο, εξάλλου μόλις έγινε αντιληπτή η ανάρτησή του το twitter πήρε φωτιά από μηνύματα που καλούσαν τους χρήστες να το καταγγείλουν ώστε να «κατέβει» από το You tube. Τελικά «κατέβηκαν» πολλά από τα σχόλια των χρηστών που το «στόλιζαν» και απενεργοποιήθηκε η δυνατότητα σχολιασμού... η οποία πάντως επανήλθε (μέχρι στιγμής) σήμερα το πρωί…

Και μαζί με αυτήν εμφανίστηκαν άμεσα και βίντεο-παρωδίες του αρχικού. Αντί οποιασδήποτε πολιτικής ανάλυσης, δείτε δύο από αυτά… Τα σχόλια δικά σας.

  • Από το ΠΟΝΤΙΚΙ.
  • Δείτε ΕΔΩ πως σχολιάζουν το βίντεο το βίντεο - πρόκληση.

Αυτό είναι το χωριό μου, το όμορφο Θραψανό, που ονειρευόμουν να ζήσω, κάποτε...

Αυτό είναι το χωριό μου, το Θραψανό... Φωτογραφημένο στις 6 Ιουλίου 2012. Τον αγαπώ αυτόν τον τόπο. Και κάποτε, ονειρευόμουν να ζήσω εκεί αρκετό καιρό, όταν θα έβγαινα στη σύνταξη.  Τώρα πια είμαι συνταξιούχος, έχοντας αλλάξει άποψη και πρωτεραιότητες στη ζωή μου... Η στιγμή που νόμιζα ότι δεν θα ερχόταν ποτέ, ήρθε! Δείτε ΕΔΩ μερικά πράγματα για το χωριό μου...

spiti.ktiti.dek23

Όταν η ζωή δεν το βάζει κάτω… Οι βουκαμβίλιες που ξεράθηκαν από την παγωνιά του Γενάρη 2017, όταν το χιόνι το έστρωσε για τα καλά στο χωριό (δες την ακριβώς από κάτω φωτογραφία, διότι είναι πολύ σπάνιο το χιόνι στο χωριό μας σε υψόμετρο 350 μ.). Χρειάστηκε να περιμένουμε λίγο... Αλλά ο χρόνος δεν είναι πρόβλημα, όσο είμαστε όρθιοι, μπορούμε και αντέχουμε τις αντιξοότητες… Η φωτογραφία αυτή, είναι τραβηγμένη το Νοέμβρη του 2023 όταν βάψαμε με άλλο χρώμα την εξωτερική και εσωτερική αυλή του σπιτιού...

xionismeno.spiti090117

Φωτογραφία τραβηγμένη στις 9/1/2017, στο χιονιά που άρεσε σε όλο το Θραψανό. Το πατρικό μου σπίτι, χιονισμένο. Απόλαυση οφθαλμών… Ευχαριστώ όσους είχαν την καλοσύνη και την προνοητικότητα να μου στείλουν αυτή τη φωτογραφία… Κάθε εποχή στο χωριό μου είναι όμορφη. Έτσι το βλέπω εγώ, έχοντας προσωπικά βιώματα… Οι όμορφες βουκαμβίλιες, από αυτόν τον πάγο, ξεράθηκαν, σε αντίθεση με την τριανταφυλλιά που, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πολύ δυνατή και άντεξε... Αλλά η ζωή δεν σταματά! Ξαναπέταξαν πράσινα κλαριά, ξαναζωντάνεψαν!

parteria6

Φτιάξαμε και τα παρτέρια στα δυο περιβολάκια στην εξωτερική αυλή... Ο επόμενος στόχος, αν το θέλει ο Θεός και τον καταφέρουμε, είναι να μπουν πλακάκια και στις αυλές, τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική. Και μια πραγματική εξώπορτα που θα προστατεύει το σπίτι μας, καλύτερα, από τους ανόητους που δεν λείπουν. Ο στόχος παραμένει. Ελπίζω να τα καταφέρουμε να τον υλοποιήσουμε σ' αυτή τη ζωή.

thrapsano.arxio

Και μια ιστορική φωτογραφία που δείχνει το χωριό των πιθαράδων... Κρήτη, Θραψανό, 1958-1962, φωτογραφία του Roland Hampe. Την είδαμε δημοσιευμένη στη εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ Ηρακλείου της 10/5/2023. Τα νέα παιδιά, στις μέρες μας, συνεχίζουν αυτή την τέχνη. Αν τα βοηθούσε λίγο και η Πολιτεία, όλα θα ήταν καλύτερα... Δείτε κι αυτό ΕΔΩ το υπέροχο ντοκιμαντέρ για την αγγειοπλαστική στο Θραψανό που προβλήθηκε το Φλεβάρη του 2024  από την ΕΡΤ 3.

patris220624

Από την ημερήσια Ηρακλειώτικη εφημερίδα, ΠΑΤΡΙΣ. Την είδαμε δημοσιευμένη στη στήλη Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, το Σάββατο 22/6/2024 με την ένδειξη: 1958-1962, Κρήτη, Θραψανό. Φωτογραφία Roland Hame (πηγή: Άσπρο και Μαύρο). Η φωτογραφία έχει και μια ακόμα συναισθηματική αξία για μένα. Τραβήχτηκε, όταν εγώ γενήθηκα. Και προφανώς έχει επιχρωματιστεί. Δεν υπήρχε χρωματιστό φίλμ, τότε...

Σε ποια φάση βρίσκεται σήμερα η σελήνη; Θέλετε να ξέρετε;

Κάποτε το θέλαμε να επιστρέψουμε, όσο τίποτα άλλο... Τώρα, δεν είμαι πια βέβαιος...

thrapsano.arxio

Μια ιστορική φωτογραφία που δείχνει το χωριό των πιθαράδων μερικές δεκαετίες πίσω... Κρήτη, Θραψανό, 1958-1962, φωτογραφία Roland Hampe. Την είδααμε δημοσιευμένη στη εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ Ηρακλίου της 10/5/2023. Τα νέα παιδιά στις μέρες μας συνεχίζουν αυτή την τέχνη. Αν τα βοηθούσε λίγο και η Πολιτεία, όλα θα ήταν καλύτερα...

livades.diakopes2013

Η Λιβάδα... Η τεχνιτή λίμνη στο χωριό μου που τα καλοκαίρια περνούσα πολλές ώρες εδώ... Πανέμορφη και πάντα έχει κάτι εξαιρετικό να σου δώσει... Δείτε ΕΔΩ ένα βίντεο που τραβηξα πριν μερικά χρόνια από τη λίμνη. Έτσι είναι και σήμερα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα... Η ίδια ομορφιά! Μόνο που εγώ δεν μπορώ να είμαι κοντά της, πια, με τη συχνότητα που ήμουν κάποτε...

panoramiki.livada.2014

Ιδού και μια πανοραμική φωτογραφία της λίμνης, που τράβηξα το χειμώνα του 2014 όταν κατέβηκα στο χωριό, για να μαζέψω τις ελιές μου...  Ελάτε, αν θέλετε, να σας πάω στις ελιές μου στου Μπουρμά. Δείτε ΕΔΩ. Τα τελευταία χρόνια δεν είχαν καρπό και από ότι δείχνουν τα πράγματα, ούτε και φέτος... Λογικό. Για να δώσουν καρπό, πρέπει να καλλιεργηθούν σωστά και φυσικά να βάλεις λιπάσματα. Κι αν το δεις από οικονομική άποψη, δεν είμαι βέβαιος ότι αξίζει τον κόπο...

 

 

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

Η Αγία Γραφή περιγράφει μερικές φορές τους ανθρώπους με βάση την εργασία που έκαναν. Μιλάει για τον “Ματθαίο, τον εισπράκτορα φόρων”, τον “Σίμωνα τον βυρσοδέψη” και τον “Λουκά, τον αγαπητό γιατρό”. (Ματθ. 10:3· Πράξ. 10:6· Κολ. 4:14) Κάτι άλλο που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους είναι οι πνευματικοί διορισμοί ή τα προνόμιά τους. Διαβάζουμε για τον Βασιλιά Δαβίδ, τον προφήτη Ηλία και τον απόστολο Παύλο. Αυτοί οι άντρες εκτιμούσαν τους θεόδοτους διορισμούς τους. Παρόμοια και εμείς, αν έχουμε προνόμια υπηρεσίας, πρέπει να τα εκτιμούμε.

Ο αρχικός σκοπός του Ιεχωβά για την ανθρωπότητα ήταν να ζει για πάντα εδώ στη γη. (Γέν. 1:28· Ψαλμ. 37:29) Ο Θεός πρόσφερε γενναιόδωρα στον Αδάμ και στην Εύα διάφορα πολύτιμα δώρα που τους έδιναν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τη ζωή. (Διαβάστε Ιακώβου 1:17) Ο Ιεχωβά τούς χάρισε ελεύθερη βούληση, την ικανότητα να κάνουν λογικές σκέψεις και τη δυνατότητα να αγαπούν και να απολαμβάνουν φιλίες.

Ο Δημιουργός μιλούσε στον Αδάμ και τον συμβούλευε για το πώς να δείχνει την υπακοή του. Ο Αδάμ μάθαινε επίσης πώς να καλύπτει τις ανάγκες του καθώς και πώς να φροντίζει τα ζώα και τη γη. (Γέν. 2:15-17, 19, 20) Ο Ιεχωβά προίκισε επίσης τον Αδάμ και την Εύα με τις αισθήσεις της γεύσης, της αφής, της όρασης, της ακοής και της όσφρησης. Έτσι μπορούσαν να απολαμβάνουν πλήρως την ομορφιά και τα άφθονα αγαθά του παραδεισένιου σπιτιού τους. Για το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι, οι δυνατότητες να έχουν απόλυτα ικανοποιητική εργασία, να νιώθουν πλήρεις και να κάνουν ανακαλύψεις, ήταν απεριόριστες.

Τι μπορούμε να μάθουμε από τα λόγια που είπε ο Ιησούς στον Πέτρο; Χρειάζεται να προσέξουμε ώστε να μην αφήσουμε την αγάπη μας για τον Χριστό να εξασθενήσει και την προσοχή μας να αποσπαστεί από τα συμφέροντα της Βασιλείας. Ο Ιησούς γνώριζε πολύ καλά τις πιέσεις που σχετίζονται με τις ανησυχίες αυτού του συστήματος πραγμάτων. Ας μάθουμε, να εκτιμούμε όσα έχουμε...

ΕΝΑ SITE "ΑΠΑΓΚΙΟ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

Αυτόν τον ιστότοπο τον «παλεύω» πολλά χρόνια. Πολύ πριν γνωρίσω την αλήθεια και βρω σκοπό στη ζωή μου. Φανταζόμουν τον εαυτό μου συνταξιούχο στο χωριό, με μια σχετικά καλή οικονομική επιφάνεια, δεδομένης μιας καλής σύνταξης που είχα οικοδομήσει πολλά πάνω της και ήθελα να έχω κάτι, για να περνάω το χρόνο μου.

Σήμερα, όλα έχουν αλλάξει γύρω μου, όλα εκτός από το Site αυτό. Δηλαδή, άλλαξε κι αυτό λιγάκι προσανατολισμό… Αντί να περνάει την ώρα του με κούφια δημοσιογραφικά θέματα, που δεν είχαν να προσφέρουν και πολλά πράγματα στους ανθρώπους, προσφέρει ελπίδα για ένα βέβαιο, καλύτερο αύριο.

Αυτήν την αληθινή ελπίδα, προσπαθεί να βάλει στις καρδιές των αναγνωστών του και να τους ενθαρρύνει να πιστέψουν ότι όλες αυτές οι δυσκολίες κάθε μορφής που ζούμε είναι παροδικές. Τα ωραία, είναι μπροστά μας... Και μπορούμε να τα ζήσουμε, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά.

Αρκεί να μη στηριζόμαστε στην αξιοπιστία των ανθρώπων που σήμερα είναι κι αύριο όχι… Ούτε στις δυνάμεις μας. Αλλά στον Λόγο Εκείνου που είναι απόλυτα αξιόπιστος και να ακολουθούμε στη ζωή μας τις φωτεινές προειδοποιητικές  πινακίδες που έχει βάλει στο δρόμο μας…

ΚΡΕΟΝΤΑΣ, τέλος...

Το φύλλο που βλέπετε εδώ είναι το τελευταίο της εκδοτικής προσπάθειας του Εξωραϊστικού Συλλόγου της Κολοκυνθούς,  “Κρέοντας”. Δείτε το ΕΔΩ. Είναι το τεύχος 25 κι ΕΔΩ δείτε το αμέσως προηγούμενο. Ο ΚΡΕΟΝΤΑΣ αναγκάστηκε να αναστέλλει την έκδοσή του στην πρώτη μεγάλη οικονομική κρίση. Σε δύσκολες εποχές δεν άντεχε άλλο, τα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη. Βέβαια κάθε φύλλο που αναστέλλει την έκδοσή του, θέλει να ελπίζει και ονειρεύεται την επανέκδοση του... Μακάρι να γίνει έτσι. Και να μην είναι μόνο οι καλές προθέσεις των ανθρώπων του Συλλόγου...

Στο ρόλο του Συνταξιούχου

Αν έχεις κάπου να κρατηθείς, αν μπορείς να περιμένεις, η υπομονή αμείβεται.
Άπό τις 24/10/2020 είμαι πια συνταξιούχος!… Όλα εξελίχθηκαν καλά, όπως το περίμενα και τον Νοέμβρη του 2020 μπήκαν τα χρήματα της σύνταξης μου στο λογαριασμό μου. κι από τότε όλα γίνονται κανονικά, στην ώρα τους... Η αγωνία μου μετρούσε από τον Νοέμβριο του 2019, οπότε και κατέθεσα τα χαρτιά μου. Μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν ένα χρόνο! 

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε μια πρωτόγνωρη, δύσκολη εποχή του κορονοϊού Covid-19, με λοκντάουν και χωρίς τις μικρές εφημερίδες που βγάζω. Και όμως, όλα πήγαν καλά! Με τη βοήθεια ανθρώπων που μας αγαπούν, των παιδιών της Σούλας, δεν έχασα καμιά από τις ρυθμίσεις που είχα κάνει... Και δεν στερηθήκαμε τίποτα, από τα βασικά πράγματα. Ο Ιεχωβά να τους ευλογεί!

Δοξάζω τον Ιεχωβά για την καλή έκβαση του πράγματος! Και τον ευχαριστώ, γιατί αν δεν ήταν το ισχυρό χέρι Του να με οπλίζει με υπομονή και εγκαρτέρηση, όλα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα!

Μικρές πινελιές αγάπης

athina1

Γεμάτος όμορφες, ξεχωριστές πινελιές, είναι αυτός ο ιστότοπος που διαβάζετε. Ξεκίνησε, για να καλύψει κάποιες ανάγκες έκφρασης, με δημοσιογραφικό κυρίως περιεχόμενο και τον βλέπουμε να εξελίσσεται ουσιαστικά σε ένα σημείο συνάντησης και επαφής, ανάμεσα σε φίλους. Και η αναφορά στις πινελιές δεν είναι καθόλου τυχαία. Κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι ζωγράφοι; Μόνο που εδώ το πράγμα μοιράζεται, ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες. Και περιγράφουν μια ζωή πραγματική, όχι από αυτές που κυριαρχούν στη φαντασία και στο διαδίκτυο.

Δοκιμασία από τον Covid-19

Ότι μέχρι χθες, μόνο ως θεωρία γνωρίζαμε, το είδαμε να εφαρμόζεται στη ζωή μας... Και πήραμε τα μαθήματα μας. Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ.

Το "φευγιό" της αδερφής μου

Η Γιωργία μας "έφυγε" για πάντα από κοντά μας το 2011. Και ο θάνατος του Γιάννη έναν ακριβώς χρόνο, μετά. Λιγοστεύουμε...

Έφυγε και ο Κωστής μας

Λιγοστεύουμε... Μετά τη Γεωργία μας, "έφυγε" και ο Κωστής μας. Τον αποχαιρετήσαμε (δείτε ΕΔΩ) με συγκίνηση... Θα τα ξαναπούμε αδελφέ!

Developed by OnScreen - Content by Nikos Theodorakis - Powered by FRIKTORIA