Η COSMOTE συνεχίζει να βαδίζει στον κακό δρόμο που χάραξε, σταθερά αδιάφορη...
Θαυμάστε μια εταιρία τηλεπικοινωνιών που εδώ και είκοσι μέρες της έχει αναφερθεί ένα σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει και δεν κάνει απολύτως τίποτα για να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Από σεβασμό προς τους πελάτες της...
Κατά τα άλλα τα μηνύματα που αφορούν τη συνδρομή στέλνονται κανονικά στον πελάτη. Τον αγνοούν στις εκκλήσεις τους για καλύτερη επικοινωνία, αλλά επιθυμούν εκείνος να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του απέναντί τους...
Για την απαράδεχτη συμπεριφορά της COSMOTE έχω ξαναγράψει ΕΔΩ πριν μια εβδομάδα ακριβώς... Κι όταν το έκανα, υπέθεσα ο αφελής ότι αφού αγνοούν επιδεικτικά την έκκληση μου για την επίλυση του προβλήματος επικοινωνίας στο σπίτι μου, που δεν αφορά έναν συνδρομητή, αλλά τρεις κι όχι μόνον τρεις, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι του Κολωνού, θα έδιναν σημασία σε ένα δημοσίευμα στο internet.
Έκανα λάθος... Οι άνθρωποι άμα θέλουν να εθελοτυφλούν έχουν τον τρόπο και είναι σε θέση να το πετύχουν άνετα... Ουδεμία λοιπόν βελτίωση στον τρόπο επικοινωνίας υπάρχει. Κι ας έχουν υπάρξει τρεις τηλεφωνικές επικοινωνίες μαζί τους κι ας έχουν παραδεχτεί ότι το πρόβλημα είναι δικό τους.
Αντ' αυτού με συνέπεια Σκρουτζ υπενθυμίζουν με SMS μήνυμα το οποίο παίρνεις όταν μπεις σε περιοχή κάλυψης του δικτύου, την υποχρέωση σου να πληρώσεις τη μηνιαία συνδρομή. Αυτό το μήνυμα φτάνει σε μένα, όπως και σε πολλούς άλλους συνδρομητές της COSMOTE φαντάζομαι, ως ένα σημείο ρουτίνας... Τώρα πια είμαι απόλυτα βέβαιος ότι έτσι συμβαίνει. Όχι μόνο δεν γνωρίζουν σε ποιον συνδρομητή το στέλνουν, αλλά είναι και εντελώς τυποποιημένο...
Ποιες σχέσεις, αλήθεια, που στηρίζονται σε τόσο τυπικά πράγματα, μπορεί να έχει αντοχή στο χρόνο; Καμία... Ας μην τρέφουν ψευδαισθήσεις...
Διάβαζα σε μια πρόσφατη συνέντευξη της κ. Τζιμέας, διευθύντρια επικοινωνίας του ΟΤΕ ότι για την ίδια η λειτουργία σ' αυτή τη θέση τόσα χρόνια τώρα δεν είναι θέμα καριέρας, αλλά καλής διάθεσης για ανθρώπινη επαφή. Αν η COSMOTE όπως ξέρουμε ανήκει στον ίδιο Όμιλο, θυγατρικής της, τότε η κ. Τζιμέα λέει ένα μεγάλο ψέμα για τις επικοινωνιακές ανάγκες της, απλά...
Κι εντάξει, δεν είμαι αιθεροβάμων να πιστεύω ότι το Site αυτό έχει τη δύναμη ενός μεγάλου σε αναγνωσιμότητα διαδικτυακού τόπου ή μέσου επικοινωνίας, αλλά θεωρούν αλήθεια λίγους του 500 τουλάχιστον που θα λάβουν μέσα στο 24ωρο γνώση για το θέμα; Γιατί τους υποτιμούν; Τόσο πολύ τους τυφλώνει η αλαζονεία της πρωτιάς κι αρνούνται να εξυπηρετήσουν με δεδομένο ότι εύκολα μπορούν να το κάνουν; Τι να πω... Δώστε εσείς όποια απάντηση θέλετε... Η COSMOTE είναι αδιάφορη...
- Και κάτι από την ειδησεογραφία. Όταν ακούτε ότι ο υπουργός διαψεύδει κάτι, να το περιμένετε... Θα έρθει, οπωσδήποτε...
- Δεν παραγράφονται τα αδικήματα του Γ. Παπακωνσταντίνου. Δείτε ΕΔΩ.
Σχόλια (0)