Αλαζονεία, ο χειρότερος σύμβουλος που μπορεί να έχει μια εταιρία σαν την COSMOTE...
Πριν είκοσι ένα χρόνια, όταν επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη δόθηκαν οι άδειες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα σε δυο ιδιωτικές εταιρίες και αποκλείστηκε ο ΟΤΕ, ήμασταν από αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν έντονα καταγγέλλοντας το γεγονός... Τώρα τρυγούμε τους καρπούς της αλαζονείας της COSMOTE καθώς είναι η πρώτη εταιρία στο χώρο, από άποψη συνδρομητών... Αυτή είναι η απόκριση του τηλεφώνου όταν επιχειρώ να πάρω ένα άλλο τηλέφωνο... Όπως τη βλέπετε στην οθόνη του κινητού μου που φωτογράφησα...
Το 1993, όταν στην Ελλάδα στήθηκε το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, όπως όλα, πολλά πράγματα ήταν διαφορετικά από αυτά που γνωρίζουμε σήμερα. Την αρχή λοιπόν ήταν μόνο δύο ιδιωτικές εταιρίες που εκμεταλλεύονταν το χώρο, η PANAFON και η TELESTET. Ο ΟΤΕ είχε αποκλειστεί από όλη αυτή την αγορά που έδειχνε αναπτυσσόμενη και είχε πολύ μεγάλες δυνατότητες κερδοφορίας.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ κατήγγειλαν, όπως ήταν φυσικό όλη αυτή τη διαδικασία που έδειχνε να ευνοεί οικονομικά συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα, ενώ αγνοούσε την τεχνογνωσία που διέθετε ο δημόσιος, τότε, ΟΤΕ.
Αργότερα οι καταγγελίες έπιασαν τόπο και ο ΟΤΕ έφτιαξε την COSMOTE.
Σε μια προσπάθεια να ξαναμπούν στο παιχνίδι οι PANAFON και TELESTET άλλαξαν ονόματα κι έγιναν VODAFON και STET κι αργότερα η τελευταία, WIND. Αλλά απέτυχαν επειδή νόμισαν ότι το πρόβλημα είναι στο... όνομα. Λάθος! Το πρόβλημα ήταν πιο βαθύ και είχε να κάνει με τη σχέση εμπιστοσύνης που είχαν αναπτύξει με τους συνδρομητές – πελάτες τους.
Ακριβώς εκεί χωλαίνει και η COSMOTE. Ζώντας κάτω από την αλαζονεία της πρωτιάς της, έπαψε να ασχολείται με την ανάπτυξη της, σεβόμενη τις ανάγκες των πελατών της...
Θα σας περιγράψω το δικό μου προσωπικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω και που ωστόσο δεν έχει να κάνει μόνο με εμένα... Ανάλογα ζητήματα αντιμετωπίζουν όλοι οι συνδρομητές στην περιοχή Κολωνού – Ακαδημίας Πλάτωνα της COSMOTE, εδώ και δέκα μέρες...
Ξαφνικά, ενώ ποτέ ώς τότε δεν είχαμε πρόβλημα εξαφανίστηκε το σήμα της COSMOTE. Μονίμως είμαστε εκτός δικτύου, σε μια περιοχή στο κέντρο της Αθήνας, πέντε λεπτά από την Ομόνοια. Θεώρησα σωστό να επικοινωνήσω μαζί τους και να το επισημάνω το πρόβλημα έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα ασχοληθούν και θα το λύσουν. Μέσα από ένα άκρως δαιδαλώδες σύστημα επικοινωνίας κατέγραψαν το... αίτημα μου λέγοντας μου ότι θα το διερευνήσουν μέσω των τεχνικών υπηρεσιών.
Την αρχή προσπάθησαν να με πείσουν ότι έφταιγε η συσκευή μου. Κι όταν τους είπα ότι ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και άλλοι μέσα στο σπίτι, παραδέχτηκαν, ότι “κάτι συμβαίνει σε μια κεραία στην περιοχή, αλλά θα διορθωθεί”.
Στην εποχή της ταχύτητας, δέκα μέρες για την COSMOTE θεωρείται ένας πολύ φυσιολογικός χρόνος για να μη διορθωθεί ένα πρόβλημα. Σε επικοινωνία που είχαμε, τους μίλησα για ένα μόντεμ το οποίο, όπως μου είπαν στο ΓΕΡΜΑΝΟ, μπαίνει πάνω στο μόντεμ του internet με αποτέλεσμα να υπάρχει τέλεια ενίσχυση του σήματος της COSMOTE.
Μετά από τρεις μέρες, παραμονή Πρωτοχρονιάς (αυτή η μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών έπρεπε να το σκεφτεί...) μια κοπέλα εκ μέρους της COSMOTE μου είπε ότι “μου έκαναν τη χάρη να μου το προσφέρουν 30 ευρώ πιο φθηνά. Τι ντροπή για μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας του μεγέθους της COSMOTE να αντιμετωπίζει έτσι τους πελάτες της!...
Φυσικά δεν το πήρα... Ψάχνω τρόπο να φύγω με φορητότητα από το δίκτυο της COSMOTE... Η αλαζονεία της πρωτιάς είναι ο χειρότερος σύμβουλος... Κάτι έφταιγε που οι συνδρομητές άλλων εταιριών πήγαν σ' αυτούς. Κι όσο αυτό δεν είναι σε θέση να το ανακαλύψουν στον εαυτό τους και να το διορθώσουν θα διαπιστώσουν τις χιλιάδες των συνδρομητών – πελατών τους που θα τους εγκαταλείπουν... Χρειάζεται να έχει κανείς έναν τίτλο πανεπιστημίου για να το αντιληφθεί;
Σχόλια (0)