Μια ξεχωριστή μελέτη στον Κάλαμο, κάτω από τα δέντρα, με έναν μικρό βοσκό, τον Σούτς…
Την ιστορία με τις φωτογραφίες που βλέπετε, την είδα στα κοινωνικά δίκτυα. Και μου άρεσε πάρα πολύ, όπως φαντάζομαι και σε πολλούς άλλους... Έψαξα και βρήκα περισσότερες πληροφορίες για το θέμα, προκειμένου να κάνω την ανάρτηση εδώ, στο ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗ. Πρόκειται για έναν νεαρό από την Αλβανία, τον Σουτς, ο οποίος εργάζεται ως βοσκός στον Κάλαμο Αττικής. Αδελφοί από την Εκκλησία της Κηφισιάς πήγαν εκεί, στον τόπο που εργάζεται με τα πρόβατά του και με τη βοήθεια του σαρκικού αδελφού του, που αφιερώθηκε πριν πέντε μήνες, κάνουν τη γραφική τους μελέτη. Κάτω από τον ίσκιο των πεύκων, δεν είναι υπέροχο; Κι όλα αυτά την ώρα που η Αττική δοκιμάζεται σκληρά από τις υψηλές θερμοκρασίες… Πολύ ενθαρρυντικό!
Γνωρίζουμε ότι για να κατανοούμε τα βαθιά πράγματα απαιτείται μελέτη. Εντούτοις, η μελέτη δεν είναι το ίδιο με την επιφανειακή ανάγνωση. Περιλαμβάνει το να εξετάζουμε προσεκτικά τις πληροφορίες για να δούμε πώς εντάσσονται στο σύνολο των πραγμάτων που ήδη γνωρίζουμε. (2 Τιμόθεο 1:13) Συνεπάγεται το να αντιλαμβανόμαστε για ποιους λόγους λέγεται αυτό που διαβάζουμε. Η μελέτη της Γραφής πρέπει να περιλαμβάνει στοχασμό γύρω από το πώς μπορούμε να χρησιμοποιούμε αυτά που μαθαίνουμε για να παίρνουμε σοφές αποφάσεις και για να βοηθάμε άλλους. Επίσης, εφόσον «όλη η Γραφή είναι θεόπνευστη και ωφέλιμη», η μελέτη μας πρέπει να περιλαμβάνει «κάθε λόγο που βγαίνει από το στόμα του Ιεχωβά». (2 Τιμόθεο 3:16, 17· Ματθαίος 4:4) Η μελέτη της Γραφής μπορεί να αποτελεί σκληρή εργασία! Αλλά μπορεί επίσης να είναι πολύ ευχάριστη, και δεν είναι υπερβολικά δύσκολο να κατανοήσουμε «τα βαθιά πράγματα του Θεού».
Ο Ιεχωβά βοηθάει τους πράους να κατανοήσουν. Ακόμα και αν δεν διαπρέψατε στο σχολείο και δεν είστε εξοικειωμένοι με τη μελέτη, μη φαντάζεστε ότι «τα βαθιά πράγματα του Θεού» είναι πέρα από τη δική σας κατανόηση. Κατά τη διάρκεια της επίγειας διακονίας του Ιησού, ο Ιεχωβά έδωσε κατανόηση του σκοπού Του, όχι σε σοφούς και διανοουμένους, αλλά σε αγράμματους και συνηθισμένους ανθρώπους, οι οποίοι ήταν αρκετά ταπεινοί, ώστε να διδαχτούν από τον υπηρέτη του Θεού. Αυτοί έμοιαζαν με νήπια σε σύγκριση με εκείνους που είχαν σπουδάσει στις σχολές. (Ματθαίος 11:25· Πράξεις 4:13) Αναφορικά με «αυτά που ετοίμασε ο Θεός για εκείνους που τον αγαπούν», ο απόστολος Παύλος έγραψε στους ομοπίστους του: «Σε εμάς τα έχει αποκαλύψει ο Θεός μέσω του πνεύματός του, γιατί το πνεύμα διερευνά τα πάντα, ακόμη και τα βαθιά πράγματα του Θεού».—1 Κορινθίους 2:9, 10.
Με ποιον τρόπο διερευνά το πνεύμα του Θεού «τα πάντα, ακόμη και τα βαθιά πράγματα του Θεού»; Αντί να δίνει σε κάθε Χριστιανό μια ξεχωριστή αποκάλυψη, ο Ιεχωβά χρησιμοποιεί το πνεύμα του για να κατευθύνει την οργάνωσή του, η οποία παρέχει στον ενωμένο λαό Του κατανόηση της Γραφής. (Πράξεις 20:28· Εφεσίους 4:3-6) Παγκόσμια, όλες οι εκκλησίες απολαμβάνουν ένα παρόμοιο πρόγραμμα μελέτης της Γραφής. Σε διάστημα μερικών ετών, καλύπτουν το πλήρες φάσμα των Γραφικών διδασκαλιών. Το άγιο πνεύμα, επενεργεί μέσω της εκκλησίας βοηθώντας τα άτομα να υιοθετήσουν την απαραίτητη στάση προκειμένου να κατανοήσουν «τα βαθιά πράγματα του Θεού».—Πράξεις 5:32.
Αλλά τι περιλαμβάνουν «τα βαθιά πράγματα του Θεού»; Δεν πρέπει να νομίζουμε ότι τα «βαθιά πράγματα» είναι απαραιτήτως δύσκολα πράγματα. Η γνώση για «τα βαθιά πράγματα του Θεού» είναι κρυμμένη από τους περισσότερους ανθρώπους, όχι επειδή είναι υπερβολικά δύσκολο να αποκτηθεί η σοφία του Θεού, αλλά επειδή ο Σατανάς εξαπατά τους ανθρώπους κάνοντάς τους να απορρίπτουν τη βοήθεια που παρέχει ο Ιεχωβά μέσω της οργάνωσής Του.—2 Κορινθίους 4:3, 4. Το τρίτο κεφάλαιο της επιστολής του Παύλου προς τους Εφεσίους δείχνει ότι «τα βαθιά πράγματα του Θεού» περιλαμβάνουν πολλές αλήθειες τις οποίες καταλαβαίνουν καλά τα περισσότερα μέλη του λαού του Ιεχωβά, όπως είναι η ταυτότητα του υποσχεμένου Σπέρματος, η επιλογή ατόμων με ουράνια ελπίδα ανάμεσα από την ανθρωπότητα, καθώς και η Μεσσιανική Βασιλεία.
Έπειτα, ο Παύλος λέει ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε “να εννοήσουμε μαζί με όλους τους αγίους ποιο είναι το πλάτος και μήκος και ύψος και βάθος” της Χριστιανικής πίστης. (Εφεσίους 3:11, 18) Όταν μας αποκαλύπτεται κάποια καινούρια κατανόηση των Γραφών, δεν χαιρόμαστε λόγω του τρόπου με τον οποίο ενισχύει την πίστη μας; Να γιατί η μελέτη της Γραφής μπορεί να φέρει τόση χαρά, πολύ περισσότερη από ό,τι η απλή ανάγνωση. Συνεπώς, όταν διαβάζουμε τα Χριστιανικά έντυπα, να ρωτάμε τον εαυτό μας: “Πώς συγκρίνω αυτή την εξήγηση με τα όσα κατανοούσα προηγουμένως για το εν λόγω θέμα; Ποια επιπρόσθετα Γραφικά εδάφια ή επιχειρήματα μπορώ να σκεφτώ τα οποία παρέχουν περαιτέρω υποστήριξη για τα συμπεράσματα που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο;” Αν απαιτείται επιπλέον έρευνα, σημειώστε την ερώτηση στην οποία θέλετε να πάρετε απάντηση και κάντε την θέμα μιας μελλοντικής σας μελέτης.
Σχόλια (0)