Μια μουσικοθεατρική παράσταση στο χωριό
Για να πάρετε μια γεύση από την παράσταση δείτε αυτό το βίντεο...
Στο Ελληνικό έχουν πανηγύρι την Κυριακή. Τ' αϊ Γιαννιού. Και έτσι που έπεσε φέτος το κάνουν... τριήμερο. Έχουν κατέβει πολλοί Αθηναίοι, στα καφέ, δύσκολα βρίσκεις τραπέζι, αλλά το χθεσινό γεγονός της ημέρας ήταν μια θεατρική παράσταση – μιούζικαλ, αναδρομή στην πλατεία του χωριού.
Απόγευμα φτάσαμε χθες και είχαν αρχίσει να στήνουν τα σκηνικά στην πλατεία, έξω από το παλιό δημοτικό σχολείο. Ολιγομελής θίασος, αυτόνομος με το φορτηγάκι του, ένα βανάκι, τα ηχητικά του και τα φώτα του...
Κάθομαι απέναντι στην καφετερία και παρατηρώ τα παιδιά. Έχουν πέσει σαν σμήνη από μέλισσες πάνω τους και προσέχουν τη δουλειά τους και τους ίδιους του ηθοποιούς. Ώρα έναρξης είναι η 9. Θέλω να δω πώς υποδέχεται ο κόσμος στην επαρχία μια παράσταση σε ανοιχτό χώρο που, όπως είπαν, έκανε επιτυχία τον περσινό χειμώνα στο θέατρο ΘΥΜΕΛΗ Μοσχονησίων 32, πλατεία Αμερικής και θα επαναληφθεί και φέτος στον ίδιο χώρο.
Εννέα και 20 αρχίζει το έργο “Χθες – Σήμερα – Πάντα” με πρωταγωνίστρια τη Λόρνα. Είναι δίπλα της 4 παιδιά, δυο αγόρι και δυο κορίτσια που δίδουν αξιοπρεπώς τη μάχη τους σε δύσκολες ομολογουμένως συνθήκες.
Ο... αληθινός πρωταγωνιστής όμως “κρύβεται” στους ήχους και τα φώτα, ένας νεαρός, που ευτυχώς στο τέλος η Λόρνα τόνισε ιδιαίτερα το όνομά του και την προσφορά του. Παρούσα, διακριτικά και η εμπνευστής του έργου και σκηνοθέτης κ. Έλλη Βοζικιάδου
Το έργο χωρίζονταν σε τέσσερις ενότητες. Παλιά Αθήνα, Παρίσι, Χόλιγουντ και Ελληνικός Κινηματογράφος. Ελάχιστα λόγια, πιο πολλά τραγούδια ή μάλλον όλο τραγούδια κι ανάμεσά βίντεο που έβαζαν το θεατή στην εποχή. Πολύ καλά τα αποσπάσματα από τις ξένες κινηματογραφικές ταινίες, αλλά εκπληκτικότερο ήταν το ελληνικό ρεπερτόριο. Μια μεγάλη οθόνη στη σκηνή, ήταν η σπίθα ανάμεσα στα τραγούδια που έλεγε η Λόρνα και χορογραφούσαν τα νέα παιδιά ηθοποιοί.
Παρούσα, βεβαίως και η ηγεσία του τόπου. Ο παπά – Γιώργης μετά της συζύγου και του τέκνου του αγκαλιά, ο δήμαρχος Τρικολώνων που κάλυψε και τα έξοδα του θιάσου κ. Μπαρούτσας μετά της συζύγου, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αβραμόπουλος που το Ελληνικό είναι η γενέτηρά του, μόνος μ' ένα άνετο λευκό μακό καλοκαιρινό κοντομάνικο μπλουζάκι.
Όλοι, πρώτη σειρά φυσικά. Αυτό, ωστόσο, δεν εμπόδισε τον παπά – Γιώργη να σηκωθεί και να φύγει με την οικογένειά του την ώρα που στη σκηνή η... Εβίτα Περόν τραγουδούσε το περίφημο “γκουτ μπάι Αρτζεντίνα”, στο τρίτο μέρος της παράστασης, ενώ οι Αβραμόπουλος – Μπαρούτσας “άντεξαν” έως λίγο πριν από το τέλος. Σηκώθηκαν, εντελώς άκομψα, την ώρα που στη σκηνή τραγουδούσαν το “ρικο ρίκο ρίκοκοκο” και πήγαν απέναντι στην ταβέρνα του Ταλούμη.
Γενικά ο κόσμος εισέπραξε θετικά το θέαμα. Κάτι νεαρά παιδιά, δίπλα μου στις κερκίδες, έκαναν την πλάκα τους με χαμηλόφωνα και πάντως όχι προκλητικά σχόλια στα τραγούδια του Ατίκ, ενώ αποθέωσαν τη Λόρνα την ώρα που τραγουδούσε Σελίν Ντιόν και στην οθόνη έδειχνε αποσπάσματα του “Τιτανικού”. Αρνητικό το γεγονός ότι οι 250 θεατές, με τις συνεχείς διαρροές, έμειναν οι... μισοί μέχρι το τέλος της παράστασης.
Κι όμως άξιζε τον κόπο να το δουν όλο. Και μόνο για τα εκατοντάδες κοστούμια και την υπέροχη μουσική του, άξιζε...
Σχόλια (0)