Τίτλοι τέλους για το Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών, χωρίς απαντήσεις...
Έτσι παρουσιάζει σήμερα το θέμα η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ... Χαμηλά στην πρώτη σελίδα βεβαίως. Προηγείται η εθνική έπαρση. Η καλή εφημερίδα προβάλει, όπως κάθε χρόνο την εντυπωσιακή μαθητική παρέλαση των παιδιών στο Σύνταγμα χωρίς να πάρει είδηση της αστυνομοκρατία... Εφημερίδα με ιστορία να σου πετύχει...
Το ίδιο θέμα από τον ΛΟΓΟ. Χαμηλά κι αυτός. Είπαμε οι τίτλοι τέλους δεν βοηθούν την προπαγάνδα η οποία εντέλει δεν ενδιαφέρει την αλήθεια... Οι άλλες τρεις πρωινές εφημερίδες που κυκλοφορούν σήμερα αγνοούν επιδεικτικά το ζήτημα. Σαν να μη συνέβη ποτέ... Ωραίος τρόπος να αντιμετωπίζεις την επικαιρότητα...
Θα δώσω σήμερα το βήμα σε ένα θέμα που τα ελληνικά κανάλια το ανέδειξαν σε τεράστιο... Κι όσο κι αν έχει να κάνει με ανθρώπους και θα έπρεπε να έχουμε σωστή ενημέρωση, εντούτοις ήταν τόσο σκόπιμα δοσμένο διαστρεβλωμένα που την εποχή που αμερικανικοί δορυφόροι “βλέπουν” τα πάντα, αυτό -το ουσιαστικό- το έχασαν...
Με ενόχλησε πολύ ο τρόπος της παρουσίασης το υ θέματος. Τώρα, στο κλείσιμο του ας πούμε κι εμείς δυο δυο λόγια από αυτή τη γωνιά:
Μετά τη δημόσια παραδοχή από τις αρχές της Μαλαισίας ότι το μοιραίο Boeing 777 συνετρίβη στον νότιο Ινδικό ωκεανό, αναπάντητα μένουν πολλά ερωτήματα για το τι προηγήθηκε πριν την πτώση του αεροσκάφους, που οδήγησε στο θάνατο 239 επιβάτες και πλήρωμα.
Η γαλλική εταιρία που διερευνά τις συνθήκες της απώλειας του αεροσκάφους αναμένεται να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες από τα μέχρι στιγμής ευρήματα.
Το ιστορικό
Η πτήση MH370 της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου, περίπου μία ώρα αφού απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ με κατεύθυνση το Πεκίνο. Στο αεροπλάνο επέβαιναν 227 επιβάτες και 12 μέλη πληρώματος.
Έξι είναι τα ερωτήματα και τα ενδεχόμενα που συνεχίζουν να ερευνούν οι αρχές.
Πτώση από τεχνική βλάβη ή αεροπειρατεία;
Ούτε το ένα, αλλά ούτε και το δεύτερο ενδεχόμενο μπορούν να αποκλειστούν. Παρά το γεγονός ότι μέχρι την ώρα που το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ δεν αναφέρθηκε κάποια βλάβη από τους πιλότους, η πιθανότητα κάποιο τεχνικό σφάλμα να οδήγησε στην πτώση του Boeing δεν μπορεί να αποκλειστεί. Μεταξύ των πιθανών σεναρίων περιλαμβάνονται η αποσυμπίεση της καμπίνας, η απώλεια στήριξης, η έκρηξη σε κάποιο από τους κινητήρες.
Διόλου απίθανο είναι βέβαια και το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας, ή της αεροπειρατείας. Το ενδεχόμενο αυτό ενισχύεται από την αποκάλυψη ότι στη μοιραία πτήση επιβιβάστηκαν δυο άνδρες με πλαστά ιρανικά διαβατήρια.
Γιατί δεν ενημέρωσε ο πιλότος;
«Όλα είναι ok καληνύχτα» ήταν τα τελευταία λόγια του πιλότου του μοιραίου αεροσκάφους προς τον πύργο ελέγχου πριν χαθεί οριστικά κάθε επαφή. Μετά από την τελευταία συνομιλία κανένας δεν ενημέρωσε για ενδεχόμενη βλάβη, ή κάποιο άλλο περιστατικό που μπορεί να έθετε σε κίνδυνο την πτήση.
Σε ποιο σημείο κατέπεσε το αεροπλάνο;
Τα συντρίμμια του αεροσκάφους βρέθηκαν στη μέση του νότιου Ινδικού ωκεανού 1970 χιλιόμετρα δυτικά από τις δυτικές ακτές της Αυστραλίας και περίπου 1500 χιλιόμετρα νοτιότερα από το τελευταίο στίγμα του Boeing που καταγράφηκε από τα ραντάρ.
Είναι πολύ πιθανό τα συντρίμμια που εντοπίστηκαν να έχουν φθάσει σε αυτό το σημείο παρασυρμένα από τα θαλάσσια ρεύματα, επομένως αναζητείται ακόμα το ακριβές σημείο της πτώσης.
Γιατί δεν εξέπεμψε το «μαύρο κουτί»;
Το λεγόμενο «μαύρο κουτί» των αεροσκαφών είναι δυο στεγανά κιβώτια με μηχανήματα που καταγράφουν όλα τα δεδομένα της πτήσης. Σε πολλές περιπτώσεις κατά το παρελθόν τα «μαύρα κουτιά» έριξαν φως στις αιτίες αεροπορικών δυστυχημάτων. Αν συμβεί αεροπορικό ατύχημα το «μαύρο κουτί» εκπέμπει σήμα που δείχνει την ακριβή θέση του.
Μόνο η ολική καταστροφή του «μαύρου κουτιού» ή η πτώση του σε βάθος που δεν επιτρέπει την ανάσυρσή του θα αφήσουν στο σκοτάδι τα αίτια του δυστυχήματος.
Γιατί έγινε η αναγκαστική στροφή, χωρίς ενημέρωση;
Κάποια στοιχεία που καταγράφηκαν σε στρατιωτικά ραντάρ δείχνουν ότι το Boeing έστριψε δυτικά και πέρασε εκ νέου πάνω από την χερσόνησο της Μαλαισίας, προφανώς υπό τον έλεγχο ενός ικανού πιλότου.
Αυτό τους οδήγησε να επικεντρωθούν στα ενδεχόμενα αεροπειρατείας ή δολιοφθοράς, όμως δεν απέκλειαν την πιθανότητα να υπήρξαν τεχνικά προβλήματα.
Πώς χάθηκε από τα ραντάρ;
Το ασθενές σήμα που εντόπισε η Inmarsat, η εταιρία διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων έδειξε ότι το αεροπλάνο πετούσε για περίπου έξι ώρες, όμως οι αρχικές αναλύσεις δεν μπόρεσαν παρά να τοποθετήσουν το τελικό του σήμα σε έναν από τους δύο άξονες, τον βόρειο και τον νότιο, όπου διεξάγονταν οι έρευνες τις τελευταίες ημέρες.
Τίτλοι τέλους λοιπόν: Ανεστάλησαν οι έρευνες για το Μπόινγκ. Εσείς όμως θα συνεχίσετε να... ταλαιπωρήστε με αποκλειστικές πληροφορίες ακόμα και... έκτακτα βραδινά δελτία, λίγο πριν από αυτό τον 8 από το MEGA. Διότι κάτι πρέπει να λένε οι άνθρωποι. Κι όταν έχουν αποφασίσει να μη λένε την αλήθεια αλλά περί άλλων να τυρβάζουν, αυτά θα τα έχουμε...
Σχόλια (0)