Σηκώνουμε μανίκια για το τ. 178, της εφημερίδας ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ. Παίρνω ύλη!!

ilektrikos177

Αυτό είναι το τελευταίο φύλλο του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ τ. 177, που ολοκληρώσαμε την Παρασκευ΄ή 7/3/2025. Μπορείτε να το δείτε όπως είναι τυπωμένο ΕΔΩ. Σταθερός, όπως πάντα στην παρουσία του! Σταθεροί και οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη έκδοσης του, από το Σωματείο Συνταξιούχων ΗΣΑΠ, τη Διοίκηση του. Από σήμερα βάζουμε μπροστά για το επόμενο...

anagrafi.040324

Εδώ, σ' αυτό το τυπογραφείο, την ΑΝΑΓΡΑΦΗ, στο Περιστέρι, γίνεται η τεχνική επεξεργασία του "ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ Σιδηρόδρομου". Η Ανδρομάχη ή Μάχη είναι η κοπέλα που συνεργαζόμαστε. Την ευχαριστούμε για την άψογη συνεργασία, όπως και τους ανθρώπους του τυπογραφείου, Σάκη και Δημήτρη.

ilektrikos.171Η έκδοση μιας εφημερίδας είναι ένας κύκλος. Μόλις ολοκληρωθεί ένα τεύχος και αφού περάσει λίγος καιρός και το χαρούν οι ανθρωποι του, αρχίζουμε να ετοιμάζουμε το επόμενο. Έτσι λοιπόν  την Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024 κατέβηκα στον Πειραιά για να παραλάβω το υλικό για το νέο τεύχος 176.  Και παρότι ήταν μια περίοδος γιορτών με πολλές ενδιάμεσες αργίες, όλα πήγαν καλά και χθες το μεσιμέρι, ώρα 13:00 πήγαμε εκεί και την "κλείσαμε" δίνοντας τις τελευταίες πινελιές ώστε να φύγει για το πιεστήριο... 

Χαίρομαι κάθε φορά που συμβαίνει να  ολοκληρώνουμε αυτή τη διαδικασία, επειδή είναι απόλυτα σταθεροί και κάνουμε πραγματική δουλειά, όταν βρισκόμαστε από κοντά... Όλα τριγύρω αλλάζουμε κι όλα τα ίδια μένουν, λέει ένας ποιητής. Ο χρόνος φεύγει σαν αέρας. Είναι μια όμορφη διαδικασία που γίνεται, κάθε δίμηνο. Διότι κάθε πράγμα που αξίζει, έχει τη δουλειά του. Τίποτα και πουθενά, κάτι, δε γίνεται "μαγικά" κι από μόνο του.

Το συναίσθημα; Χαρά για κάτι όμορφο που δημιουργούμε τακτικά με συνέπεια και συνέχεια. Μια όμορφη διαδικασία που επαναλαμβάνεται σταθερά, χρόνια τώρα. Και δεν ξέρω το γιατί (ή μάλλον ξέρω...) αλλά μ' αρέσει πολύ όλη αυτή η διαδικασία. Κι αυτό, το κάνουν οι άνθρωποι του να φαίνεται έτσι. Ιδιαίτερα ο πρόεδρος Θύμιος Ρουσιάς! Νιώθω την αγάπη τους, τη ζεστασιά, την καλή συνεργασία τους που αποτυπώνεται και στην ποιότητα της δουλειάς μας.

Και κάπως έτσι η ιστορία μας με το Σωματείο Συνταξιούχων ΗΣΑΠ, σύνεχίζεται. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που θεωρώ μεγάλο προνόμιο μου να συνεχίζω μαζί τους αυτό που ξεκίνησε εδώ και 30 χρόνια, από τη γέννηση της εφημερίδας με τους συνταξιούχους του ΗΣΑΠ. Ανθρώπους ξεχωριστούς, με ήθος και συνείδηση που σπάνια βρίσκεις στον κόσμο, στο συνάφι εκείνων που ασχολούνται με τα κοινά. 

Αν και έχω αλλάξει δύο ανθρώπους, στις θέσεις ευθύνης του προέδρου στο Σωματείο, τον Μανώλη Φωτόπουλο στο ξεκίνημα και για 15 χρόνια και τον Θύμιο Ρουσιά τα τελευταία 12 χρόνια, ποτέ δεν είχα πρόβλημα από κανέναν τους. Τον Θύμιο τον ήξερα και συνεργάστηκα μαζί του, άλλα δέκα χρόνια πριν, καθώς ήταν ο Γραμματέας του Σωματείου, επί εποχής Φωτόπουλου.

Εξαιρετικοί άνθρωποι! Είναι από αυτούς που λύνουν, αντί να δημιουργούν προβλήματα, που χαίρονται μ' αυτό που κάνουν και δεν μιζεριάζουν από λάθη που μπορεί να συμβούν. Και επιπλέον, εκτιμούν πολύ τη δουλειά που τους προσφέρω, όλα αυτά τα χρόνια.

Κι όταν λέω «φτιάχνω» την εφημερίδα που βλέπετε, εννοώ ότι τη σχεδιάζω και την υλοποιώ ως έκδοση. Δίνω δηλαδή μορφή στα άψυχα κείμενα. Στην έκδοση που μπορείτε να δείτε πατώντας ΕΔΩ, και που είναι η τελευταία, όπως θα διαπιστώσετε.

Είναι ένα έντυπο «συνδικαλιστικό», με την έννοια ότι προβάλλει τη δράση του Σωματείου, αλλά και δημιουργεί εκείνες τις προϋποθέσεις που είναι απαραίτητες για να διατηρείται (το Σωματείο και οι άνθρωποι του) ενωμένο και αγαπημένο στα μάτια των 2.000- 2.500 περίπου μελών του, συνταξιούχων του ΗΣΑΠ σε όλη την Ελλάδα, όπου κι αν μένουν.

Βέβαια, όπως σε όλους, η πανδημία του Covid-19, δημιούργησε κι εδώ τα προβλήματα της. Εκείνον τον καιρό, θυμάμαι, οι άνθρωποι του Σωματείου, παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, πήγαιναν τρεις φορές την εβδομάδα στον Πειραιά, στα γραφεία τους και σαν τα μυρμήγκια, ιδιαίτερα ο Θύμιος, ακόμα και από το σπίτι του, μάζευε την ύλη του 16σέλιδου ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ σε σχήμα ταμπλόιντ.

Μ’ αυτόν τον τρόπο και με καλό προγραμματισμό, κατάφεραν να μην χάσουν εκδόσεις, παρά μόνο μία! Άθλος, αν σκεφτεί κανείς, από τι περάσαμε… Και τι περνάμε! Αφού ο φόβος για τον Covid-19 δεν έχει φύγει, εντελώς.

Διατηρούν επίσης ένα εξαιρετικό διαδικτυακό τόπο για την άμεση ενημέρωση των μελών τους. Τις άμεσες ανακοινώσεις τις «ανεβάζει» η Ελευθερία, που έχει και τη γραμματειακή υποστήριξη του Σωματείου. Και τη γενική επιμέλεια έχω εγώ. Δείτε το ΕΔΩ, παρακαλώ.

Γενικά, είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι μαζί τους. Ακούν τις παρατηρήσεις μου, προσεκτικά και τις περισσότερες φορές τις εφαρμόζουν. Κάνουν τη δουλειά μου δημιουργική και ευχάριστη και τους ευχαριστώ γι’ αυτό. Και καθώς κι εγώ είμαι πια ο ίδιος συνταξιούχος, τους καταλαβαίνω όλο και περισσότερο. Το Σωματείο Συνταξιούχων ΗΣΑΠ, αποτελεί ένα πρότυπο δημιουργικότητας.

Κάποιοι λένε ότι τα Σωματεία Συνταξιούχων, είναι για απομάχους της δουλειάς. Που ζουν στο περιθώριο και ζουν με τις μνήμες τους από τα παλιά. Μπορεί να είναι και αυτό, αλλά πιστέψτε με, πολλοί νέοι θα ήθελαν να τους μιμηθούν στη δουλειά που προσφέρουν, εθελοντικά, για το κοινό καλό!

Προς τι το επείγον για τους Λαχανόκηπους;

Posted in Επικαιρότητα

Οι περίφημοι Λαχανόκηποι στην 4η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Αθηναίων... Ποιός επείγεται να τσιμεντοποιήσει το λίγο πράσινο που απόμεινε στο κέντρο της Αθήνας;

Και εκεί που λες, επιτέλους κάποιοι άκουσαν και κατάλαβαν πως δεν μπορείς να μπαζώνεις την ιστορία σου στο όφελος μιας καταστροφικής "ανάπτυξης" η οποία με μπετόν και πρόσκαιρες υποσχέσεις επενδύσεων σκοτώνει το περιβάλλον, τους ελεύθερους χώρους, την ελπίδα, το μέλλον, έρχεται η διοίκηση και επιβεβαιώνει τη δύναμη της εξουσίας του μπετόν. Η Ακαδημία Πλάτωνος εκπέμπει πάλι SOS.

Η είδηση: Αύριο Πέμπτη 31/3 στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής έθεσαν προς συζήτηση (και απόφαση(;) την έγκριση της μελέτης για τους Λαχανόκηπους.

Της μελέτης που βάζει ταφόπλακα στους σχεδιασμούς ανάδειξης και ανάπλασης της γειτονιάς, της μελέτης που ρίχνει τσιμέντο στα ελεύθερα οικόπεδα θεωρώντας τα χαμένα επειδή ο δήμος δεν φρόντισε να αποζημιώσει τους κατοίκους για τα απαλλοτριωμένα οικόπεδα τους εδώ και 23 χρόνια παρά το ότι το ποσό των 3 εκατ. ευρώ υπήρχε στον προϋπολογισμό!

Της μελέτης που απέρριψε το ΣτΕ!

Της μελέτης που βρίθει λαθροχειριών και χρησιμοποιεί τα στρέμματα κατά το δοκούν. Για να ξεπεραστεί δε ο σκόπελος του ΣτΕ που επέστρεψε στο δήμο και τη διοίκηση Κακλαμάνη το Π.Δ Σουφλιά με το οποίο τσιμεντοποιούνταν οι Λαχανόκηποι, βάζουν θέμα προς συζήτηση την "άρση του ρυμοτομικού" του 1968. Προφανώς για να εξαφανίσουν και τα τελευταία στοιχεία του εγκλήματος τσιμεντοποίησης στους Λαχανόκηπους.
Προκύπτουν άμεσα δυο πολύ σοβαρά ζητήματα.

Πρώτον. Πως η Επιτροπή Ποιότητας ζωής (!) ξεπερνά την ομόφωνη απόφαση του 4ου Κοινοτικού διαμερίσματος για επαναχαρακτηρισμό των χαμένων από την προηγούμενη δημοτική αρχή, οικοπέδων και ελεύθερων χώρων στους Λαχανόκηπους;

Δεύτερον. Ισχύουν οι πληροφορίες ότι στη συνεδρίαση εκλήθησαν να μετάσχουν οι δικηγόροι των εργοληπτικών εταιρειών που ενδιαφέρονται να οικοδομήσουν στους Λαχανόκηπους; Και αν ισχύουν, με ποια ακριβώς ιδιότητα εκλήθησαν όταν οι ενδιαφερόμενοι κάτοικοι δεν πήραν ανάλογη πρόσκληση;

Γιατί δεν είναι δυνατόν να μην θυμούνται ότι η Μελέτη ανασχεδιασμού της γειτονιάς Ακαδημίας Πλάτωνος απορρίφθηκε ΔΥΟ φορές από τους κατοίκους της Ακαδημίας Πλάτωνος σε δυο μαζικές συγκεντρώσεις στο 4ο Διαμέρισμα. Δεν είναι δυνατόν να μην θυμούνται ότι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης Καμίνη έχουν τεθεί δημόσια και δεσμευτικά υπέρ της σωτηρίας των ελεύθερων χώρων στους Λαχανόκηπους στην προοπτική να γίνουν οι απαλλοτριώσεις και να προωθηθούν οι δημόσιοι και κοινόχρηστοι.

Θυμίζουμε και το ρεπορτάζ της εφημερίδας "Ακαδημίας Πλάτωνος" στο προηγούμενο φύλλο όπου περιγράφονται οι "λαθροχειρίες" της περίφημης μελέτης επί της διοίκησης Κακλαμάνη στο δήμο Αθηναίων. Μετά και από αυτό το ρεπορτάζ όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι στην 4η Κοινότητα Δήμου Αθηναίων ψήφισαν υπέρ του επαναχαρακτηρισμού.

Ποιός λοιπόν επιμένει στην υποβάθμιση της Ακαδημίας Πλάτωνος;

  • Από το Blog της ΕΚΑΠ

Σεμνό “αντίο” στον Ιάκωβο Καμπανέλη

Posted in Επικαιρότητα

Να τον γνωρίσουμε καλύτερα, τον Ιάκωβο Καμπανέλη, όσοι δεν τον ξέρουμε. Εδώ ένα δεκαπεντάλεπτο βίντεο όπου ο ίδιος μιλά για τον εαυτό του...

Διαβάζω σήμερα τις εφημερίδες... Δακτυλοδεικτούμενες είναι αυτές που δεν έχουν το θέμα στην πρώτη τους σελίδα. Και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς. Ο Ιάκωβος Καμπανέλης αγάπησε το θέατρο και το υπηρέτησε με αφοσίωση, πάθος και διορατικότητα. Ο ακαδημαϊκός και συγγραφέας Ιάκωβος Καμπανέλης έφυγε χθες, Τρίτη 29/3, σε ηλικία 89 ετών.

Αυλαία για τον πατριάρχη του νεοελληνικού θεάτρου” η ΑΥΓΗ, “Ιάκωβος Καμπανέλης, το τελευταίο ταξίδι στην Αυλή των Θαυμάτων” η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, “ΑΠΩΛΕΙΑ Πέταξε για την ¨Αυλή των Θαυμάτων¨ ο Ιάκωβος Καμπανέλης” ΤΑ ΝΕΑ, “Εμένα με λέγαν' Ιάκωβο” ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, “Ι.ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ Έφυγε για τη ¨γειτονιά των αγγέλων¨” ΕΘΝΟΣ, “ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΜΠΑΝΕΛΗΣ Έφυγε ο πατέρας του μεταπολεμικού θεάτρου” ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, “Σε ηλικία 89 ετών έφυγε από τη ζωή ο Ιάκωβος Καμπανέλης” ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ.

Και στις εσωτερικές τους σελίδες δισέλιδα αφιερώματα. Έτσι πρέπει στους μεγάλους άνδρες. Για τον σεναριογράφο της “Στέλλας” και του “Δράκου” του “Μεγάλου μας Τσίρκου”, τον στιχουργό του “Μαουτχάουζεν”

Σκύβουμε ταπεινά το γόνυ κι αισθανόμαστε ήδη πιο φτωχοί πνευματικά.

Στην Αγία Ζώνη της Κυψέλης θα ψαλεί το Σάββατο, στις 11.30 π.μ., η νεκρώσιμος ακολουθία για τον Ιάκωβο Καμπανέλλη. Θα ακολουθήσει η ταφή του, στο δεύτερο νεκροταφείο της Αθήνας.

Κι ένα από τα υπέροχα τραγούδια που είχε γράψει. Γνωστοί οι στοίχοι, δεν μπορεί, κάπου θα τους έχετε ξανακούσει...

  • Δείτε μερικά δημοσιεύματα που είδα στο δικό μου Facebook και Twitter για τον Ιάκωβο Καμπανέλη. Το Site της ΕΡΤ ΕΔΩ.

Εφημερίδες... δισκοπωλεία...

Posted in Επικαιρότητα

Στον καιρό που οι εφημερίδες εξελίχθηκαν σε... δισκοπωλεία και έπαψαν να παίζουν τον αληθινό τους ρόλο που είναι η ενημέρωση, το ρεπορτάζ, η ειδησεογραφία, ήταν πια θέμα ημερών ότι θα το βλέπαμε κι αυτό: Να απειλούν κληρονόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα!

Διαβάστε προσεκτικά την καταγγελία της κόρης του Μανώλη Ρασούλη. Δεν είχε περάσει ούτε μια βδομάδα από την ώρα που έγινε η κηδεία του και δυο αθηναϊκές εφημερίδες θεώρησαν σκόπιμο να μοιράσουν δύο C.D. με τραγούδια του, «αγνοώντας» πως έπρεπε να πάρουν άδεια και φυσικά να πληρώσουν τα πνευματικά δικαιώματα.

Τα δύο CD τα οποία δόθηκαν την Κυριακή 20 Μαρτίου από τις εφημερίδες «ΤΟ ΒΗΜΑ» και το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» (και τα οποία είναι αντίστοιχα: «Η Εκδίκηση της Γυφτιάς» και το «Πότε Βούδας πότε Κούδας») δίνονται χωρίς την ηθική συγκατάθεση των νόμιμων κληρονόμων και υπευθύνων για τη διαχείριση του πνευματικού και καλλιτεχνικού έργου του Μανώλη Ρασούλη.

Ασκώντας το ηθικό δικαίωμα για λογαριασμό του πατέρα μου και σεβόμενη τη μνήμη, τις πεποιθήσεις, τις αρχές του και την προσωπικότητά του, θεωρώ αυτήν τη βιαστική κυκλοφορία από τις δισκογραφικές εταιρείες με προφανή σκοπό το εμπορικό κέρδος, ως θίγουσα την τιμή και την υπόληψη τόσο τη δική μου ως ασκούσα το ηθικό δικαίωμα του πατέρα μου, όσο και τη μνήμη ενός ανθρώπου που όλη του η πορεία και η φιλοσοφία είχε ως σκοπό την προαγωγή του Πολιτισμού και όχι το κέρδος.

Είναι γνωστό ότι η δισκογραφία περνάει μεγάλη κρίση τα τελευταία χρόνια. Ο Μανώλης Ρασούλης είναι αυτός που τελικά θα την βγάλει από την κρίση; Δεν περίμεναν ούτε να περάσουνε μερικά εικοσιτετράωρα από τον θάνατο και την ταφή του για να βγάλουν ξανά στην επιφάνεια ένα υλικό που κάλλιστα θα μπορούσαν να είχαν βγάλει όσο ζούσε. Ουδείς επικοινώνησε μαζί μου και βεβαίως καμία άδεια δεν δόθηκε από εμένα ως προς το ηθικό πλαίσιο και στοιχείο αυτής της επανακυκλοφορίας, ειδικά κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες οδύνης για μένα προσωπικά και γενικότερα για την οικογένεια του Μανώλη Ρασούλη.

Μία ειδικότερη απρέπεια είναι ότι το CD της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» δίνεται σε ταυτόχρονη κυκλοφορία με κάποιο άλλο CD του Γιώργου Νταλάρα, ο οποίος είχε σύρει τον Μανώλη Ρασούλη αρκετές φορές στα δικαστήρια.

Δυστυχώς πληροφορήθηκα τυχαία το Σάββατο 19 του μηνός ότι πρόκειται να γίνουν όλα αυτά που προανέφερα και λόγω χρόνου δεν μπόρεσα να εμποδίσω την κυκλοφορία των CD.
Εκφράζω την απογοήτευση και τη λύπη μου για την ασέβεια με την οποία αντιμετωπίζουν κάποιοι το καλλιτεχνικό έργο του πατέρα μου.

Ευχαριστώ πολύ,
Ναταλία Ρασούλη

Τίτλοι τέλους για τον Ιάκωβο Καμπανέλη

Posted in Επικαιρότητα

Τραγούδια από τη θεατρική παράσταση «Το Μεγάλο μας Τσίρκο» μέσα από την οποία πολλοί Αθηναίοι άρχισαν να βλέπουν αλλιώς τα πράγματα για τη δικτατορία...

Έφυγε σήμερα ύστερα από πολύμηνη παραμονή στην εντατική ιδιωτικής κλινικής ο Ιάκωβος Καμπανέλης. Κι αυτή τη φορά, δυστυχώς, είναι αλήθεια. Όχι σαν τις 5 Φεβρουαρίου που πολλοί, ανάμεσά τους κι εγώ παρασυρθήκαμε και γράψαμε για το θάνατό του. Τότε κατέβασα την ανάρτηση και ζήτησα συγνώμη δημόσια. Τώρα ανασείρω εκείνο το δημοσίευμα...

Για κάποιους από μας ο Ιάκωβος Καμπανέλλης υπήρξε ένας από τους κορυφαίους νεοέλληνες θεατρικούς συγγραφείς. Παρακολουθήσαμε έργα του. Γελάσαμε, κλάψαμε, μάθαμε περισσότερα πράγματα για την Τέχνη και τον Πολιτισμό, μέσα από τα γραφτά του.

Γεννημένος στη Νάξο το 1922, ο Καμπανέλης σφράγισε με τα έργα του το ελληνικό θέατρο, ενώ ήταν ο δημιουργός των σεναρίων για δύο από τις σημαντικότερες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, τη Στέλλα του Μιχάλη Κακογιάννη και τον Δράκο του Νίκου Κούνδουρου.

Στα χρόνια της γερμανικής κατοχής ο Καμπανέλλης εντάχθηκε στην εθνική αντίσταση.
Συνελήφθη από τους Γερμανούς και κρατήθηκε ως αιχμάλωτος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Μαουτχάουζεν. Καρπός αυτής της εμπειρίας ήταν και τα ποιήματα που μελοποίησε το 1965 ο Μίκης Θεοδωράκης, συνθέτοντας τον κύκλο τραγουδιών «Μαουτχάουζεν».

Η ενασχόληση του με το θέατρο ξεκινά μετά το 1945, οπότε έρχεται σε επαφή με τον Κάρολο Κουν. Ο ίδιος έλεγε ότι οι παραστάσεις του Κουν τον έκαναν να “δει τον προορισμό του”. Το πρώτο του έργο, ο «Χορός πάνω στα Στάχυα» ανεβαίνει το 1950 από τον θίασο Λεμού.
Τα έργα του για το θέατρο
* Χορός πάνω στα στάχυα – Θίασος Αδ. Λεμού, 1950
* Έβδομη μέρα της δημιουργίας – Εθνικό Θέατρο, Β’ Σκηνή, 1955-56
* Αυτός και το παντελόνι του και Κρυφή ζωή (μονόπρακτα) – Βασ. Διαμαντόπουλος, 1957
* Η Αυλή των Θαυμάτων – Θέατρο Τέχνης, 1957-58
* Η ηλικία της νύχτας – Θέατρο Τέχνης, 1958-59
* Ο Γορίλας και η Ορτανσία – Θίασος Ε. Βεργή, 1959
* Παραμύθι χωρίς Όνομα – Νέο Θέατρο Βασ. Διαμαντόπουλου – Μαρ. Αλκαίου 1959-60
* Γειτονιά των αγγέλων – Θίασος Καρέζη, 1963-64
* Βίβα Ασπασία – Θίασος Καρέζη, 1966-67
* Οδυσσέα γύρισε σπίτι – Θέατρο Τέχνης, 1966-67
* Αποικία των τιμωρημένων – Πειραματικό Θέατρο Ριάλδη, 1970-71
* Ασπασία – Θίασος Καρέζη-Καζάκου, 1971-72
* Το μεγάλο μας τσίρκο – Θίασος Καρέζη-Καζάκου, 1972-73
* Το κουκί και το ρεβύθι – Θίασος Καρέζη-Καζάκου, 1974
* Ο εχθρός λαός – Θίασος Καρέζη-Καζάκου, 1975
* Πρόσωπα για βιολί και ορχήστρα – Θέατρο Τέχνης, 1976-77
* Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού – Θέατρο Τέχνης, 1978-79
* Ο μπαμπάς ο πόλεμος – Θέατρο Τέχνης, 1981
* Ο αόρατος Θίασος – Εθνικό Θέατρο, 1988
* Ο δρόμος περνά από μέσα – 1992

Ας είναι ελαφρύ το χώμα της αττικής γης που θα τον σκεπάσει...

Το Alter σταματά το live πρόγραμμα

Posted in Δημοσιογραφικά

Την αναστολή μετάδοσης ζωντανού προγράμματος, ανακοίνωσε αργά το βράδυ της Κυριακής 27 Μαρτίου, ο τηλεοπτικός σταθμός Alter. Με μία λιτή ανακοίνωση που δεν διευκρινίζει τίποτε - τακτική που ακολουθεί πιστά εδώ και τρεις μήνες ο σταθμός- ενημερώνει ότι ολόκληρο το πρόγραμμα θα μεταδίδεται σε επανάληψη από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Στο δελτίο τύπου δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά, στο χρονικό διάστημα για το οποίο θα ισχύσει η παραπάνω απόφαση, είναι όμως σαφές ότι αν δεν υπάρξει οριστική εξέλιξη, τότε το Alter όπως το ξέραμε δεν θα ξαναβγεί ποτέ στον τηλεοπτικό αέρα.

Μετά από αυτήν την εξέλιξη, σύμφωνα με πληροφορίες του newsbomb.gr, ομάδα εργαζομένων προτίθεται να ζητήσει από τον κ. Λάκη Λαζόπουλο να τους φιλοξενήσει ζωντανά στο αυριανό Αλ Τσαντίρι, προκειμένου να τοποθετηθούν δημοσίως για την τραγική κατάσταση που ζουν.

Τις προηγούμενες ημέρες, η διοίκηση είχε επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου να σταματήσει τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων προσφεύγοντας στα αρμόδια δικαστήρια - τα οποία και έκριναν όλες τις απεργίες παράνομες. Το πρόγραμμα όμως ακόμη κι έτσι δεν μπορούσε να μεταδοθεί αφού οι τεχνικοί του σταθμού στην συντριπτική τους πλειοψηφία είχαν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.

Η καθοριστική όμως κίνηση που ανάγκασε τους ιθύνοντες να συνειδητοποιήσουν ότι το Alter δύσκολα θα ξαναβγεί live αν δεν λυθεί άμεσα το πρόβλημα, ήταν η άτυπη απόφαση των παρουσιαστών δελτίων ειδήσεων και εκπομπών, να μην ξαναβγάλουν πρόγραμμα υπό αυτές τις συνθήκες. Χωρίς τη δυνατότητα βίντεο, ρεπορτάζ, ζωντανών συνδέσεων και με την τηλεθέαση να έχει σχεδόν... μηδενιστεί από τις συνεχόμενες απεργίες, οι δημοσιογράφοι και παρουσιαστές του Alter, θα συμμετείχαν σε ένα θέατρο του παραλόγου, προσβάλλοντας τους εαυτούς τους αλλά και τους τηλεθεατές τους, αν συνέχιζαν να κάνουν εκπομπές.

Οι εξελίξεις από εδώ και πέρα αναμένονται ραγδαίες.

  • Από το  newsbomb.gr. Για προσέξτε λίγο κι αυτό. Σε λίγο θα μας ζητούν δικαιώματα επειδή βάζουμε κανένα τραγούδι από το YouTube στο site μας... Βρε ούστ από δώ!

Τέλος εποχής για τον «Ζουμπουρλή»

Posted in Επικαιρότητα

Η τζαμαρία του ζαχαροπλαστείου του «Ζουμπουρλή». Το μαγαζί έκλεισε. Καλά γλυκά μπορείτε να βρείτε λίγο πιο κάτω, στη «Διοτίμα», επί της Άστρους...

Στην πλατεία Σωτήρη Πέτρουλα,
από την πλευρά της Επιδαύρου υπήρχε για χρόνια το ζαχαροπλαστείο του «Ζουμπουρλή». Το θυμάμαι πολλά χρόνια. Στο πατάρι του συνεδριάζαμε οι σύλλογοι γονεών που προσπαθούσαμε να... σπάσουμε τα άβατο στην Ένωση Συλλόγων Γονέων του 4ου Διαμερίσματος Δήμου Αθηναίων. Και τα καταφέραμε μια εποχή...

Λειτουργούσε τότε κι ήταν η καλύτερη... κρυψώνα για τους ερωτευμένους πιτσιρικάδες που είχαν λόγους να αποφύγουν τα αδιάκριτα βλέμματα των πελατών. Οι χειμώνες ήταν πιο ήρεμοι εκεί πάνω. Εκτός από τα γλυκά τότε είχε και καφέ...

Δεν ξέρω αν άλλαξε χέρια στη συνέχεια... Πάντως το πατάρι το εγκατέλειψε. και τα γλυκά του, για τα οποία είχαμε κάποτε να το λέμε, δεν ήταν πια τα ίδια...

Οι τιμές αρμυρές και δεν είχαν πια τη φρεσκάδα που είχαν κάποτε. Ήρθαν και οι μέρες οι δύσκολες... Ο «Ζουμπουρλής» έκλεισε. Μετακόμισε, λέει, στο Ίλιον και πουλά ότι απέμεινε εκεί... Όλα αυτά γραμμένα με μαρκαδόρο σε λευκό χαρτί Α3 στην πρόσοψη της τζαμαρίας. Ποιος θα το πάρει και πώς θα το λειτουργήσει;

Το μέρος είναι καλό εμπορικά, μέσα στην πλατεία, αλλά η οικονομική ύφεση που έχει χτυπήσει εκτός από ολόκληρη την Ελλάδα και την περιοχή μας είναι ανασταλτικός παράγοντας. Μια ματιά στην Πλάτωνος θα σας πείσει. Τα κλειστά μαγαζιά πληθαίνουν επικίνδυνα.

Μακάρι εδώ τα πράγματα να είναι διαφορετικά... Στην περίπτωση του «Ζουμπουρλή» χρειαζόταν ένα καλό ζαχαροπλαστείο η πλατεία.

Παρέα με την... Πηνελόπη

Posted in Επικαιρότητα

Διεκδίκησε μόνη της τη θέση στα πόδια μου. Διάβαζα το ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ πίνοντας τον πρωινό καφέ μου και ήρθε η Πηνελόπη, έσπρωξε λίγο πιο πέρα τα περιοδικό και στρογγυλοκάθισε.

Η Πηνελόπη ήταν η αγαπημένη του Νίκου, του γείτονα, που ζούσε με οκτώ γάτες και κάμποσα σκυλιά τα οποία χρησιμοποιούσε στο κυνήγι που του άρεσε. Ο Νίκος είχε μια μια καλή σύνταξη από τον Καναδά όπου δούλεψε χρόνια, ζούσε μόνος στο χωριό παρέα με τα γατιά και τα σκυλιά του.

Μέχρι που μια μέρα “έφυγε” μόνος, στο κρεβάτι του, σαν τον Μανώλη Ρασούλη. Τέσσερις μέρες τον έψαχναν στη μικρή κοινωνία του χωριού μέχρι που τον βρήκαν πεθαμένο με κλειστή την εξώπορτα του.

Δεν ξέρω τα απέγιναν τα σκυλιά; Τα γατιά όμως μετακόμισαν όλα στο διπλανό σπίτι ψάχνοντας για τροφή. Και η αγαπημένη του Πηνελόπη ψάχνει να βρει μια ζεστή αγκαλιά, ένα ζεστό χέρι να την χαϊδέψει...

Κυριακή πρωί λίγο πριν το ταξίδι της επιστροφής. Μιαν τελευταία γουλιά καφέ, τα πράγματα και η τελική ευθεία για το γυρισμό στη βάση μας. Έχει χαλάσει ο καιρός. Χάθηκε ο ήλιος κι έβγαλε ψυχρούλα. Αλλά εγώ θα προτιμήσω τα έλατα, από το Μαίναλο. Είναι όμορφη η διαδρομή ανάμεσα από το πράσινο...

Ο Γιώργος κλαδεύει την κληματαριά. Ένα ντου που έκαναν την Παρασκευή θέλει ακόμα δυο – τρεις λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί... Έχει βάλει τη σκάλα και το παλεύει. Άντε τώρα να βάλεις σε μια σειρά του φορτιστές από τα κινητά, τα ρούχα, τα πράγματα...

Επιστρέψαμε νωρίς και προλάβαμε να πάμε στη συνεστίαση του ΚΡΕΟΝΤΑ στην οποία για πρώτη φορά, είμαστε και τυχεροί. Τέσσερις λαχνούς των 2,5 ευρώ πήρα και στην κλήρωση που έγινε κέρδισα μια σαντουιτσιέρα κι ένα φορητό CD με ενσωματωμένο Fm radio.

Άσε που γνωρίσαμε και νέους ενδιαφέροντες ανθρώπους στο τραπέζι που καθίσαμε...


Αυτό είναι το χωριό μου, το όμορφο Θραψανό, που ονειρευόμουν να ζήσω, κάποτε...

Αυτό είναι το χωριό μου, το Θραψανό... Φωτογραφημένο στις 6 Ιουλίου 2012. Τον αγαπώ αυτόν τον τόπο. Και κάποτε, ονειρευόμουν να ζήσω εκεί αρκετό καιρό, όταν θα έβγαινα στη σύνταξη.  Τώρα πια είμαι συνταξιούχος, έχοντας αλλάξει άποψη και πρωτεραιότητες στη ζωή μου... Η στιγμή που νόμιζα ότι δεν θα ερχόταν ποτέ, ήρθε! Δείτε ΕΔΩ μερικά πράγματα για το χωριό μου...

spiti.ktiti.dek23

Όταν η ζωή δεν το βάζει κάτω… Οι βουκαμβίλιες που ξεράθηκαν από την παγωνιά του Γενάρη 2017, όταν το χιόνι το έστρωσε για τα καλά στο χωριό (δες την ακριβώς από κάτω φωτογραφία, διότι είναι πολύ σπάνιο το χιόνι στο χωριό μας σε υψόμετρο 350 μ.). Χρειάστηκε να περιμένουμε λίγο... Αλλά ο χρόνος δεν είναι πρόβλημα, όσο είμαστε όρθιοι, μπορούμε και αντέχουμε τις αντιξοότητες… Η φωτογραφία αυτή, είναι τραβηγμένη το Νοέμβρη του 2023 όταν βάψαμε με άλλο χρώμα την εξωτερική και εσωτερική αυλή του σπιτιού...

xionismeno.spiti090117

Φωτογραφία τραβηγμένη στις 9/1/2017, στο χιονιά που άρεσε σε όλο το Θραψανό. Το πατρικό μου σπίτι, χιονισμένο. Απόλαυση οφθαλμών… Ευχαριστώ όσους είχαν την καλοσύνη και την προνοητικότητα να μου στείλουν αυτή τη φωτογραφία… Κάθε εποχή στο χωριό μου είναι όμορφη. Έτσι το βλέπω εγώ, έχοντας προσωπικά βιώματα… Οι όμορφες βουκαμβίλιες, από αυτόν τον πάγο, ξεράθηκαν, σε αντίθεση με την τριανταφυλλιά που, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πολύ δυνατή και άντεξε... Αλλά η ζωή δεν σταματά! Ξαναπέταξαν πράσινα κλαριά, ξαναζωντάνεψαν!

parteria6

Φτιάξαμε και τα παρτέρια στα δυο περιβολάκια στην εξωτερική αυλή... Ο επόμενος στόχος, αν το θέλει ο Θεός και τον καταφέρουμε, είναι να μπουν πλακάκια και στις αυλές, τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική. Και μια πραγματική εξώπορτα που θα προστατεύει το σπίτι μας, καλύτερα, από τους ανόητους που δεν λείπουν. Ο στόχος παραμένει. Ελπίζω να τα καταφέρουμε να τον υλοποιήσουμε σ' αυτή τη ζωή.

thrapsano.arxio

Και μια ιστορική φωτογραφία που δείχνει το χωριό των πιθαράδων... Κρήτη, Θραψανό, 1958-1962, φωτογραφία του Roland Hampe. Την είδαμε δημοσιευμένη στη εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ Ηρακλείου της 10/5/2023. Τα νέα παιδιά, στις μέρες μας, συνεχίζουν αυτή την τέχνη. Αν τα βοηθούσε λίγο και η Πολιτεία, όλα θα ήταν καλύτερα... Δείτε κι αυτό ΕΔΩ το υπέροχο ντοκιμαντέρ για την αγγειοπλαστική στο Θραψανό που προβλήθηκε το Φλεβάρη του 2024  από την ΕΡΤ 3.

patris220624

Από την ημερήσια Ηρακλειώτικη εφημερίδα, ΠΑΤΡΙΣ. Την είδαμε δημοσιευμένη στη στήλη Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, το Σάββατο 22/6/2024 με την ένδειξη: 1958-1962, Κρήτη, Θραψανό. Φωτογραφία Roland Hame (πηγή: Άσπρο και Μαύρο). Η φωτογραφία έχει και μια ακόμα συναισθηματική αξία για μένα. Τραβήχτηκε, όταν εγώ γενήθηκα. Και προφανώς έχει επιχρωματιστεί. Δεν υπήρχε χρωματιστό φίλμ, τότε...

egkainia.domis.agioplastikis

Κάτι μεγάλο και όμορφο έγινε στο χωριό μας. Ένα κέντρο Μινωικής αγγειπλασττικής. Για να θυμόμαστε την ιστορία, το ξεκίνησε ο πρώην δήμαρχος Θραψανού, Μανόλης Λαδωμένος, αλλά διάφορες δυσκολίες που δεν γνωρίζομαι δεν το άφησδαν να ολοκληρωθεί. Το εεκαινία σε ο δήμρχος κ. Κεγκέρογλου! Χαιρόμαστε που ένα σημαντικό και εμβληματικό έργο πολιτιστικής υποδομής, είναι πραγματικότητα. Ως αποτέλεσμα συνένωσης δυνάμεων του Δήμου Μινώα, του Υπουργείου Πολιτισμού, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με την αρωγή της Περιφέρειας Κρήτης.

Ξεκίνησε να λειτουργεί στο χωριό μας, το Θραψανό, μια αξιόπιστη Δομή Αγγειοπλαστικής...

Σε ποια φάση βρίσκεται σήμερα η σελήνη; Θέλετε να ξέρετε;

Κάποτε το θέλαμε να επιστρέψουμε, όσο τίποτα άλλο... Τώρα, δεν είμαι πια βέβαιος...

elies.a.nikola1.081220

Μια προσπάθεια πριν τρία χρόνια να ξαναφτιάξω τις ελιές μου σε συργασία με συγχωριανό μου φίλο και συμμαθητή από το σχολείο απέδωσε σε μια πρώτη φάση, τρία χρόνια τώρα. Πέσαμε σε κακές εποχές. Ξηρασία, κακοχρονιά, αλλά είχα μια ευχάριστη έκπληξη από τον Μιχάλη. Παρά τις δυσκολίες βγάλαμε το λάδι της χρονιάς μας. Ευγνώμονες!

livades.diakopes2013

Η Λιβάδα... Η τεχνιτή λίμνη στο χωριό μου που τα καλοκαίρια περνούσα πολλές ώρες εδώ... Πανέμορφη και πάντα έχει κάτι εξαιρετικό να σου δώσει... Δείτε ΕΔΩ ένα βίντεο που τραβηξα πριν μερικά χρόνια από τη λίμνη. Έτσι είναι και σήμερα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα... Η ίδια ομορφιά! Μόνο που εγώ δεν μπορώ να είμαι κοντά της, πια, με τη συχνότητα που ήμουν κάποτε...

panoramiki.livada.2014

Ιδού και μια πανοραμική φωτογραφία της λίμνης, που τράβηξα το χειμώνα του 2014 όταν κατέβηκα στο χωριό, για να μαζέψω τις ελιές μου...  Ελάτε, αν θέλετε, να σας πάω στις ελιές μου στου Μπουρμά. Δείτε ΕΔΩ. Τα τελευταία χρόνια δεν είχαν καρπό και από ότι δείχνουν τα πράγματα, ούτε και φέτος... Λογικό. Για να δώσουν καρπό, πρέπει να καλλιεργηθούν σωστά και φυσικά να βάλεις λιπάσματα. Κι αν το δεις από οικονομική άποψη, δεν είμαι βέβαιος ότι αξίζει τον κόπο...

 

 

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

Η Αγία Γραφή περιγράφει μερικές φορές τους ανθρώπους με βάση την εργασία που έκαναν. Μιλάει για τον “Ματθαίο, τον εισπράκτορα φόρων”, τον “Σίμωνα τον βυρσοδέψη” και τον “Λουκά, τον αγαπητό γιατρό”. (Ματθ. 10:3· Πράξ. 10:6· Κολ. 4:14) Κάτι άλλο που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους είναι οι πνευματικοί διορισμοί ή τα προνόμιά τους. Διαβάζουμε για τον Βασιλιά Δαβίδ, τον προφήτη Ηλία και τον απόστολο Παύλο. Αυτοί οι άντρες εκτιμούσαν τους θεόδοτους διορισμούς τους. Παρόμοια και εμείς, αν έχουμε προνόμια υπηρεσίας, πρέπει να τα εκτιμούμε.

Ο αρχικός σκοπός του Ιεχωβά για την ανθρωπότητα ήταν να ζει για πάντα εδώ στη γη. (Γέν. 1:28· Ψαλμ. 37:29) Ο Θεός πρόσφερε γενναιόδωρα στον Αδάμ και στην Εύα διάφορα πολύτιμα δώρα που τους έδιναν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τη ζωή. (Διαβάστε Ιακώβου 1:17) Ο Ιεχωβά τούς χάρισε ελεύθερη βούληση, την ικανότητα να κάνουν λογικές σκέψεις και τη δυνατότητα να αγαπούν και να απολαμβάνουν φιλίες.

Ο Δημιουργός μιλούσε στον Αδάμ και τον συμβούλευε για το πώς να δείχνει την υπακοή του. Ο Αδάμ μάθαινε επίσης πώς να καλύπτει τις ανάγκες του καθώς και πώς να φροντίζει τα ζώα και τη γη. (Γέν. 2:15-17, 19, 20) Ο Ιεχωβά προίκισε επίσης τον Αδάμ και την Εύα με τις αισθήσεις της γεύσης, της αφής, της όρασης, της ακοής και της όσφρησης. Έτσι μπορούσαν να απολαμβάνουν πλήρως την ομορφιά και τα άφθονα αγαθά του παραδεισένιου σπιτιού τους. Για το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι, οι δυνατότητες να έχουν απόλυτα ικανοποιητική εργασία, να νιώθουν πλήρεις και να κάνουν ανακαλύψεις, ήταν απεριόριστες.

Τι μπορούμε να μάθουμε από τα λόγια που είπε ο Ιησούς στον Πέτρο; Χρειάζεται να προσέξουμε ώστε να μην αφήσουμε την αγάπη μας για τον Χριστό να εξασθενήσει και την προσοχή μας να αποσπαστεί από τα συμφέροντα της Βασιλείας. Ο Ιησούς γνώριζε πολύ καλά τις πιέσεις που σχετίζονται με τις ανησυχίες αυτού του συστήματος πραγμάτων. Ας μάθουμε, να εκτιμούμε όσα έχουμε...

ΕΝΑ SITE "ΑΠΑΓΚΙΟ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

Αυτόν τον ιστότοπο τον «παλεύω» πολλά χρόνια. Πολύ πριν γνωρίσω την αλήθεια και βρω σκοπό στη ζωή μου. Φανταζόμουν τον εαυτό μου συνταξιούχο στο χωριό, με μια σχετικά καλή οικονομική επιφάνεια, δεδομένης μιας καλής σύνταξης που είχα οικοδομήσει πολλά πάνω της και ήθελα να έχω κάτι, για να περνάω το χρόνο μου.

Σήμερα, όλα έχουν αλλάξει γύρω μου, όλα εκτός από το Site αυτό. Δηλαδή, άλλαξε κι αυτό λιγάκι προσανατολισμό… Αντί να περνάει την ώρα του με κούφια δημοσιογραφικά θέματα, που δεν είχαν να προσφέρουν και πολλά πράγματα στους ανθρώπους, προσφέρει ελπίδα για ένα βέβαιο, καλύτερο αύριο.

Αυτήν την αληθινή ελπίδα, προσπαθεί να βάλει στις καρδιές των αναγνωστών του και να τους ενθαρρύνει να πιστέψουν ότι όλες αυτές οι δυσκολίες κάθε μορφής που ζούμε είναι παροδικές. Τα ωραία, είναι μπροστά μας... Και μπορούμε να τα ζήσουμε, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά.

Αρκεί να μη στηριζόμαστε στην αξιοπιστία των ανθρώπων που σήμερα είναι κι αύριο όχι… Ούτε στις δυνάμεις μας. Αλλά στον Λόγο Εκείνου που είναι απόλυτα αξιόπιστος και να ακολουθούμε στη ζωή μας τις φωτεινές προειδοποιητικές  πινακίδες που έχει βάλει στο δρόμο μας…

ΚΡΕΟΝΤΑΣ, τέλος...

Το φύλλο που βλέπετε εδώ είναι το τελευταίο της εκδοτικής προσπάθειας του Εξωραϊστικού Συλλόγου της Κολοκυνθούς,  “Κρέοντας”. Δείτε το ΕΔΩ. Είναι το τεύχος 25 κι ΕΔΩ δείτε το αμέσως προηγούμενο. Ο ΚΡΕΟΝΤΑΣ αναγκάστηκε να αναστέλλει την έκδοσή του στην πρώτη μεγάλη οικονομική κρίση. Σε δύσκολες εποχές δεν άντεχε άλλο, τα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη. Βέβαια κάθε φύλλο που αναστέλλει την έκδοσή του, θέλει να ελπίζει και ονειρεύεται την επανέκδοση του... Μακάρι να γίνει έτσι. Και να μην είναι μόνο οι καλές προθέσεις των ανθρώπων του Συλλόγου...

Στο ρόλο του Συνταξιούχου

Αν έχεις κάπου να κρατηθείς, αν μπορείς να περιμένεις, η υπομονή αμείβεται.
Άπό τις 24/10/2020 είμαι πια συνταξιούχος!… Όλα εξελίχθηκαν καλά, όπως το περίμενα και τον Νοέμβρη του 2020 μπήκαν τα χρήματα της σύνταξης μου στο λογαριασμό μου. κι από τότε όλα γίνονται κανονικά, στην ώρα τους... Η αγωνία μου μετρούσε από τον Νοέμβριο του 2019, οπότε και κατέθεσα τα χαρτιά μου. Μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν ένα χρόνο! 

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε μια πρωτόγνωρη, δύσκολη εποχή του κορονοϊού Covid-19, με λοκντάουν και χωρίς τις μικρές εφημερίδες που βγάζω. Και όμως, όλα πήγαν καλά! Με τη βοήθεια ανθρώπων που μας αγαπούν, των παιδιών της Σούλας, δεν έχασα καμιά από τις ρυθμίσεις που είχα κάνει... Και δεν στερηθήκαμε τίποτα, από τα βασικά πράγματα. Ο Ιεχωβά να τους ευλογεί!

Δοξάζω τον Ιεχωβά για την καλή έκβαση του πράγματος! Και τον ευχαριστώ, γιατί αν δεν ήταν το ισχυρό χέρι Του να με οπλίζει με υπομονή και εγκαρτέρηση, όλα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα!

Μικρές πινελιές αγάπης

athina1

Γεμάτος όμορφες, ξεχωριστές πινελιές, είναι αυτός ο ιστότοπος που διαβάζετε. Ξεκίνησε, για να καλύψει κάποιες ανάγκες έκφρασης, με δημοσιογραφικό κυρίως περιεχόμενο και τον βλέπουμε να εξελίσσεται ουσιαστικά σε ένα σημείο συνάντησης και επαφής, ανάμεσα σε φίλους. Και η αναφορά στις πινελιές δεν είναι καθόλου τυχαία. Κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι ζωγράφοι; Μόνο που εδώ το πράγμα μοιράζεται, ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες. Και περιγράφουν μια ζωή πραγματική, όχι από αυτές που κυριαρχούν στη φαντασία και στο διαδίκτυο.

Δοκιμασία από τον Covid-19

Ότι μέχρι χθες, μόνο ως θεωρία γνωρίζαμε, το είδαμε να εφαρμόζεται στη ζωή μας... Και πήραμε τα μαθήματα μας. Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ.

Το "φευγιό" της αδερφής μου

Η Γιωργία μας "έφυγε" για πάντα από κοντά μας το 2011. Και ο θάνατος του Γιάννη έναν ακριβώς χρόνο, μετά. Λιγοστεύουμε...

Έφυγε και ο Κωστής μας

Λιγοστεύουμε... Μετά τη Γεωργία μας, "έφυγε" και ο Κωστής μας. Τον αποχαιρετήσαμε (δείτε ΕΔΩ) με συγκίνηση... Θα τα ξαναπούμε αδελφέ!

Developed by OnScreen - Content by Nikos Theodorakis - Powered by FRIKTORIA