Ένα υπέροχο site με χειροποίητα κοσμήματα για φινετσάτες γυναίκες. Δείτε το προσεκτικά

 Στιγμιοτυπο οθονης 2025 02 13 6.04.03 μμ

Κάτι πολύ σημαντικό που κάναμε εδώ και μερικά χρόνια ήταν και η αλλαγή στην εμφάνιση αυτού του site! Το Elegant by Nasia άλλαξε. Δείτε το ΕΔΩ στη νέα εκδοχή του... Όλοι έχουμε το δικαίωμα να αναζητούμε κάτι πιο όμορφο για τον εαυτό μας; Κια υτό συνέβη μέσα στις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε με την πανδημία του κορονοϊού Covid-19, κυρίως οι γυναίκες, έχουν την ανάγκη να αισθάνονται καλύτερα μέσα τους... Και να προσέχουν τον εαυτό τους και την εμφάνισή τους.

 elegant1 Αντιγραφή

selida.sulas2

Η κρίση, λένε, δημιουργεί ευκαιρίες... Και αναδεικνύει, πλευρές καλλιτεχνικές... Έτσι είναι. Δείτε παρακαλώ μια ειλικρινή προσπάθεια που δημιουργήθηκε μέσα στην πανδημία,  με εξαιρετικά, πρωτότυπα και μοναδικά δημιουργήματα, σε χειροποίητα κοσμήματα με κρύσταλλα και ημιπολύτιμους λίθους, με γούστο και συνθέσεις που παραπέμπουν σε γυναίκες οι οποίες ξέρουν και τους αρέσει να φροντίζουν τον εαυτό τους. Έτσι ήταν το site στην πρώτη φάση του. Ελπίζουμε το σημερινό να σας φανεί πιο χρηστικό.

357

Το Elegant by Nasia, ένα εξειδικευμένο Site που "παίζει" στο διαδίκτυο και καθώς το περιεργάζεστε μπορείτε να βρείτε πολλές προτάσεις σε οικονομική τιμή. Δείτε το, αξίζει. Θα το διαπιστώσετε με έναν καθαρό, ευδιάκριτο τρόπο, και θα δείτε όλες τις καλλιτεχνικές δημιουργίες... Κι αν έχετε Facebook, αναζητήστε το ΕΔΩ και Instagram ΕΔΩσημειώστε το νούμερο του έργου που σας αρέσει. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο που θα βρείτε εκεί, με τον δημιουργό. Και, όλα θα πάρουν το δρόμο τους!

199
Οι τιμές είναι πολύ προσιτές και ισορροπημένες και ο τρόπος αποστολής είναι με το χέρι, αν μένουμε στην ίδια πόλη ή με το ταχυδρομείο και με αντικαταβολή. Να ξέρετε ότι, αποδεινύετε στον εαυτό σας ότι τον αγαπάτε και τον φροντίζετε πραγματικά... Μη διστάσετε να πάρετε τηλέφωνο. Τη χρωστάστε, μια παραπάνω φροντίδα, στον εαυτό σας... 

345

Κι αν δεν σας φτάνει το Site και δεν έχετε Facebook, αλλά Viber, ζητήστε μας με μήνυμα, να σας συνδέσουμε εμείς στην Ομάδα, ώστε να παρακολουθείτε όλες τις νέες δημιουργίεςς... Στις μέρες που ζούμε, όλα είναι λίγο πιο εύκολα. Θέληση να υπάρχει! Με ένα απλό SMS στο τηλέφωνο 6932212755. Μας δίνετε τον αριθμό του κινητού  τηλεφώνου σας, που έχετε την εφαρμογή Viber... Τα υπόλοιπα, είναι δική μας δουλειά... 

327

Πανόραμα η θέα πάνω από το Κανόνι. Τελικά κανένας μύθος δεν φτιάχνεται τυχαία…

Posted in Επικαιρότητα

kanoni1.060416
Πραγματικά είναι υπέροχη μια βόλτα πάνω στο κανόνι. Η θέα του είναι εκπληκτική. Αυτό είναι και ο λόγος που ανεβαίνουν εκεί οι επισκέπτες, κυρίως τουρίστες που επισκέπτονται για πρώτη φορά την Κέρκυρα. Όμως, όσες φορές κι πας αυτό που νιώθεις είναι μοναδικό…

kanoni2.060416
Κάτω ακριβώς είναι το Ποντικονήσι… Ένα μικρό νησάκι με ένα ναό πάνω του. Μπορείς να το επισκεφθείς και με τα πόδια. Αλλά εμείς μείναμε μόνο σ’ αυτή τη θέα που είναι επιβλητική. Την ώρα που ήμασταν εκεί έφτασαν δυο πούλμαν φορτωμένα με ξένους τουρίστες που ήρθαν ακριβώς για τον ίδιο με μας λόγο.

kanoni3.060416
Ας δούμε μερικά στοιχεία γι’ το Κανόνι: Το περίφημο Κανόνι βρίσκεται στα νότια της χερσονήσου Παλαιόπολης. Ονομάστηκε Κανόνι όταν εγκαταστάθηκε εκεί η μονάδα του γαλλικού πυροβολικού το 1798. Ένα από τα κανόνια της πυροβολαρχίας βρίσκεται ακόμη στο τουριστικό περίπτερο. Μπροστά από το Κανόνι είναι η Μονή Βλαχερνών, που συνδέεται με τη στεριά με μια αποβάθρα τσιμέντου και χτίστηκε τον 17ο αιώνα. Από εκεί μπορεί κανείς να επισκεφθεί το Ποντικονήσι.

kanoni4.060416
Σύμφωνα με το μύθο, αυτό ήταν το πλοίο των Φαιάκων που αφού μετέφεραν τον Οδυσσέα στην Ιθάκη, το πλοίο τους απολιθώθηκε. Ένας άλλος μύθος ισχυρίζεται ότι αυτός είναι ο βράχος όπου ο Οδυσσέας συνετρίβη εξαιτίας της καταιγίδας. Η εντυπωσιακή θέα από το Κανόνι ενέπνευσε τον Γερμανό ζωγράφο Becklin να ζωγραφήση «Το Νησί των Νεκρών». Αυτή η τοποθεσία είναι το πιο όμορφο μέρος του νησιού και είναι ο τόπος περιπάτου που προτιμούν οι κάτοικοι του νησιού

kanoni5.060416
Το Κανόνι, σύμφωνα με αρχαιολογικές μελέτες, ταυτίζεται με τα όρια της αρχαίας πόλης της Κέρκυρας. Ονομάστηκε έτσι εξαιτίας της πυροβολαρχίας που είχαν στήσει εκεί οι Γάλλοι κατά τη διάρκεια της πρώτης γαλλικής κατοχής. Από εδώ επίσης μπορείς να δεις τα αεροπλάνα την ώρα που προσγειώνονται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας.

kanoni6.060416
Συνέβη και σε μένα την ώρα της φωτογραφίας… Και φυσικά το… χάζεψα το αεροσκάφος έτσι όμορφα που κατεβαίνει για να προσγειωθεί. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι να είσαι μέσα στο αεροπλάνο από τη μεριά της λιμνοθάλασσας και να προσγειώνεσαι. Νομίζεις ότι θα γίνει προσθαλάσσωση…

kanoni7.060416
Φυσικά η Σούλα που της αρέσουν τα καπέλα δεν έχασε την ευκαιρία στο τουριστικό περίπτερο να δοκιμάσει ένα από αυτά και να φωτογραφηθεί με σκέρτσο. Το έκανε και στην Παλαιοκαστρίτσα και γελάσαμε πολύ καθώς και εκεί τη φωτογράφισα. Θα το δείτε τις επόμενες μέρες… Πραγματικά, έχει χιούμορ…

kanoni8.060416
Για άλλη μια φορά θα το πούμε: Το Κανόνι δεν είναι τυχαία ένας όμορφος προορισμός για όποιον έρχεται στην Κέρκυρα… Από εκεί ψηλά μπορείς να θαυμάσεις το τοπίο σε όλο του το μεγαλείο. Και μείς; Ως επισκέπτες το θέλαμε κάτι τέτοιο. Το δοκιμάσαμε και δεν χάσαμε. Εξάλλου με το αυτοκίνητο μας δεν ήταν καθόλου πρόβλημα…

Σήμερα ας περπατήσουμε στην αυλή της αυτοκρατορικής έπαυλης του Αχιλλείου…

Posted in Επικαιρότητα

axilio11.050416
Στη χθεσινή ανάρτηση είχαμε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε το Αχίλλειο και την ιστορία του περιδιαβαίνοντας στο εσωτερικό αυτής της υπέροχης και μοναδικής έπαυλης. Σήμερα λέμε να το κάνουμε λίγο διαφορετικά. Να περπατήσουμε στους εξωτερικούς χώρους του.

axilio12.050416
Η ίδια ομορφιά παντού. Συνηγορεί και η ανθισμένη φύση που αυτή την εποχή, εδώ στην Κέρκυρα είναι στο φόρτε της. Ιδιαίτερη αίσθηση μας έκανε αυτό το θαμνοειδές λουλούδι. Μπορεί να γίνει στην πλήρη ανάπτυξη του και δέντρο πανέμορφο. Και τα άνθη του που μοιάζουν με σταφύλια μυρίζουν υπέροχα. Τα λένε πασχαλιές και ανθίζουν αυτή την εποχή.

axilio13.050416
Πραγματικά αξίζει να περπατά ανάμεσα σε τέτοια μονοπάτια… Τα ίδια πανέμορφα ανθισμένα λουλούδια τα είδαμε και μέσα στην πόλη της Κέρκυρας, στους δρόμους της. Οι περισσότεροι φράκτες είναι έτσι μοναδικά στολισμένοι. Αντιλαμβάνεστε πόσο μυρωδικός είναι ο περίπτος στα δρομάκια της…

axilio14.050416
Όπου κι αν βρεθείς έξω από την έπαυλη της αυτοκράτειρας Σίσσυ είναι υπέροχα… Όπως εδώ στο περιστύλιο των μουσών… Αυτές σύμφωνα με την αρχαία παράδοση γεννήθηκαν από τους θεούς στα πανάρχαια χρόνια. Ήσαν φύλακες της γνώσης στα Μουσεία (βιβλιοθήκες και διδακτήριο), που διαιώνιζαν τον Ελληνικό Λόγο. Ιστορικά οι Μούσες του Παρνασσού ήσαν μεγάλες δασκάλες και δίδαξαν την πανάρχαια ελληνική ιστορία και την γενεαλογία των θεών του Ολύμπου, μέσα από τα κείμενα του Ησιόδου.

axilio15.050416
Όλοι σχεδόν οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς τις επικαλούνται στην αρχή των έργων τους σαν υπαρκτά και διαχρονικά πρόσωπα και τις ικετεύουν να τους βοηθήσουν να αποδώσουν σωστά τον προφορικό ή γραπτό λόγο τους. Στις ζωγραφικές και γλυπτικές απεικονίσεις οι καλλιτέχνες τις παρουσιάζουν ως αέρινες μορφές με στοχασμό και θεϊκή ομορφιά, που κρατούν δάφνες και μουσικά όργανα και απαγγέλλουν ή τραγουδούν ολόγυρα από το μεγάλο δάσκαλο Απόλλωνα.

axilio16.050416
Ή εδώ στο τεράστιο άγαλμα του Αχιλλέα… Χρειάστηκε να σηκώσουμε αρκετά όρθια την κάμερα για να το αποτυπώσουμε ολόκληρο… Στην Ελληνική μυθολογία, ο Αχιλλέας, γιος του Πηλέως και εγγονός του Αιακού (Αχιλλεύς Πηλείδης ή Αχιλλεύς Αιακίδης) ήταν ο μεγαλύτερος και ο κεντρικός αλλά και ο γενναιότερος ήρωας της Ιλιάδας του Ομήρου.

axilio17.050416
Σύμφωνα με το μετα-Ομηρικό μύθο, η Θέτις προσπάθησε να κάνει τον Αχιλλέα άτρωτο, βουτώντας τον στα νερά της Στύγας, όμως πιάνοντάς τον από τη φτέρνα, τον άφησε τρωτό σ' αυτό το σημείο. (Δείτε Αχίλλειος πτέρνα). Ο Όμηρος, εν τούτοις, αναφέρει ένα ελαφρύ τραυματισμό του στην Ιλιάδα. Σε μια νεότερη και λιγότερο δημοφιλή εκδοχή, η Θέτιδα άλειψε το αγόρι με αμβροσία κι έπειτα το έβαλε πάνω από τη φωτιά ώστε να κάψει τα θνητά μέρη του κορμιού του.

axilio18.050416
Όπου κι αν περπατήσεις είναι πανέμορφα… Κι όταν ο καιρός είναι καλός, ανοιξιάτικος, όπως είναι αυτή την εποχή, τότε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Το απολαμβάνεις περισσότερο. Βοήθησε σ’ αυτό και ο ηλεκτρονικός ξεναγός. Όπου κι αν βρισκόσουν μπορούσες με τα νούμερα που είχες να ακούσεις ότι αφορούσε το σημείο αυτό…

Το παλάτι της θλιμμένης αυτοκράτειρας Σίσυ, στο πιο όμορφο σημείο της Κέρκυρας

Posted in Επικαιρότητα

axilio1.050415
Σήμερα ανοίξαμε τα φτερά μας για μεγάλα πράγματα… Επισκεφτήκαμε το Αχίλλειο που είναι μία από τις γνωστότερες βασιλικές επαύλεις της Ευρώπης και ίσως το σημαντικότερο αξιοθέατο αρχιτεκτόνημα της Κέρκυρας που βρίσκεται παρά τον οικισμό Γαστούρι, περίπου 10 χλμ. από την πόλη της Κέρκυρας. Και τη συνδυάσαμε με ένα ταξίδι προς τα νότια του νησιού. Φτάσαμε ως τη Λευκίμη…

axilio10.050415
Η έπαυλη αυτή σχεδιάστηκε από τους Ιταλούς αρχιτέκτονες Ραφαέλε Καρίττο (Raffaele Caritto) και Αντόνιο Λάνντι (Antonio Landi) με επόπτη τον πρόξενο της Αυστρίας στην Κέρκυρα Αlexander Warssderg στην αρχή, και μετά τον θάνατό του τον βαρώνο Von Bucowitz, σε πομπηινό ρυθμό και χτίστηκε το 1890 με εξ ολοκλήρου δαπάνη της αυτοκράτειρας Ελισάβετ της Αυστρίας, η οποία λόγω της ευαίσθητης υγείας της ζήτησε την οικοδόμησή της.

axilio2.050415
Την έπαυλη την αφιέρωσε στον Αχιλλέα, απ’ όπου και το όνομα της, τον περίβολο της οποίας πλούτισε με αγάλματα από την αρχαία ελληνική μυθολογία. Εξ αυτών τα πιο γνωστά έργα είναι οι "Εννέα Μούσες", ορισμένες έργο του Ιταλού γλύπτη Ντομένικο Μοράνι (Domenico Morani και άλλες αγοράστηκαν από την Αυτοκράτειρα από τη Βίλλα Μποργκέζε. και ο Αχιλλέας Θνήσκων του Χέρτερ.

axilio3.050415
Η Ελισάβετ δολοφονήθηκε το 1898. Το 1904, κατ΄ άλλους το 1907, ο αυτοκράτορας της Γερμανίας Γουλιέλμος Β΄ (γνωστός και ως "Κάιζερ") αγόρασε το Αχίλλειο, στο οποίο και διέμενε κατά τις τακτικές ανοιξιάτικες επισκέψεις του στη Κέρκυρα. Υπήρξε άνδρας ιδιαίτερα καλλιεργημένος και λάτρης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.

axilio4.050415
Τοποθέτησε ένα κολοσσιαίο άγαλμα του Αχιλλέα με την επιγραφή «Στον μέγιστο των Ελλήνων από τον μέγιστο των Γερμανών». Αλά η ιστορία του δεν σταματάει εδώ… Μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο η ιδιοκτησία της έπαυλης αυτής πέρασε στο ελληνικό δημόσιο οπότε και ερημώθηκε, μέχρι που το 1962 αποφασίστηκε η εκχώρησή της σε δυτικογερμανική τότε εταιρεία για να λειτουργήσει ως καζίνο.

axilio5.050415

Αυτο, όπως διβάζουμε έγινε κατά προτροπή του Βασιλέως Παύλου προκειμένου να γίνει εφάμιλλο του Μονακό, με ότι θα σήμαινε αυτό για την παράλληλη ανάπτυξη της Κέρκυρας. Τα έκαναν κάτι τέτοια οι βασιλιάδες της εποχής. Κυριάρχοι ήταν σε χώρα που δεν είχαν γεννηθεί και δεν την πονούσαν, δεν είχαν και κανένα πρόβλημα..

axilio6.050415
Τελικά το καζίνο λειτούργησε με κάποιες μικροδιακοπές ως το 1981, όταν οι τότε πολιτικές εξάρσεις το εξανάγκασαν να κλείσει. Άρχισε η επαναλειτουργία του, υπό τη διεύθυνση του ΕΟΤ, το 1984. Όλες αυτές τις πληροφορίες μπορεί κανείς να τις ακούσει από το ειδικό μηχάνημα που κάνει αυτόματη μετάδοση των πληροφοριών στο σημείο που βρίσκεσαι..

axilio7.050415
Το Αχίλλειο είναι χτισμένο σε ρυθμό πομπηιανού μεγάρου. Στο εσωτερικό του φέρει τοιχογραφίες και διακοσμήσεις σημαντικών καλλιτεχνών της εποχής της ανέγερσής του, ενώ στο δεύτερο όροφο υπάρχει ένα ιωνικό περιστύλιο. Γύρω από το ανάκτορο βρίσκονται πλούσιοι καταπράσινοι κήποι, με θέα προς Βορρά και Νότο. Οι τοίχοι είναι γεμάτοι από βουκαμβίλιες με έντονα χρώματα και παντού υψώνονται φοίνικες.

axilio8.050415
Τους κήπους κοσμούν πολλά αγάλματα, κυρίως του Αχιλλέα, αγαπημένου ήρωα της αυτοκράτειρας, από τον οποίο πήρε το ανάκτορο το όνομά του. Ο Θνήσκων Αχιλλεύς είναι ένα ωραίο χάλκινο άγαλμα, έργο του γερμανού γλύπτη Ερνστ Χέρτερ. Ίσως η Ελισάβετ της Αυστρίας συγκινήθηκε από το άγαλμα αυτό και το αγόρασε μετά την τραγική αυτοκτονία του δευτέρου γιού της, του αρχιδούκα Ροδόλφου, στο Μάγιερλιγκ.

axilio9.050415

Μια ξεχωριστή βραδιά στο Venetian Well όπου γιορτάσαμε την πρώτη επέτειο του γάμου μας…

Posted in Τα δικά μου

venetian.well1
Ναι, ήταν ωραία χθες στο VenetianWell η πιο ελληνικά το Βενετσιάνικο Πηγάδι… Πραγματικά περάσαμε πολύ ωραία στην πρώτη επέτειο του γάμου μας… Από εδώ σας έχουμε σήμερα μερικές φωτογραφίες. Περισσότερες από τις καθημερινές βόλτες μας θα βρείτε στις αναρτήσεις μας στα κοινωνικά δίκτυα, την ώρα που συμβαίνουν ή λίγο μετά… Κι εδώ, προσεχώς…

venetian.well2
Άγνωστη σχεδόν μας είναι η πόλη της Κέρκυρας… Αλλά εμείς πέσαμε στα βαθιά από την πρώτη μέρα. Αποφασίσαμε να τη γνωρίσουμε μόνοι μας κατά το «ρωτώντας πάς στην πόλη». Έτσι ρωτήσαμε, μάθαμε και «ανακαλύψαμε» από την πρώτη βόλτα μας, χθες το μεσημέρι, το Βεντσιάνικο Πηγάδι. Και φυσικά φωτογραφηθήκαμε εδώ… Εξαιρετικό κι απέξω…

venetian.well3
Οι Κερκυραίοι είναι εξαιρετικοί άνθρωποι, πολύ ευγενικοί… Σε προσέχουν όταν τους μιλάς, είναι διαθέσιμοι να σε εξυπηρετήσουν και δίνουν τις πληροφορίες που τους ζητάς με το χαμόγελο, πράγμα που δεν το έχουμε και τόσο συνηθίσει στην Ελλάδα. Σε πολλές περιπτώσεις είναι διαθέσιμοι ακόμα και να αφήσουν τη δουλειά τους για να πάνε να σου δείξουν κάτι..

venetian.well4
Έτσι, από την ώρα που πατήσαμε τα πόδια μας στο νησί της Κέρκυρας όλα είναι ή μας φαίνονται όμορφα με εξαίρεση μια μικρή ανθρώπινη παρεξήγηση με το πρακτορείο που νοικιάσαμε τα αυτοκίνητο μας… Κι αυτή όμως με ψυχραιμία και με συζήτηση λύθηκε γρήγορα, διότι δεν είχε βάση να στηριχτεί…

venetian.well5
Στο ξενοδοχείο μας, το ΑΡΙΟΝ, όπου μένουμε, κοντά στην πόλη και το παλάτι του Μον Ρεπό, όλα είναι υπέροχα. Αυτοί οι άνθρωποι μας μίλησαν με το που φτάσαμε εδώ και ζητήσαμε πληροφορίες για το VenetianWell. Και μεσολάβησαν για μας προκειμένου να κλείσουμε τραπέζι και να εξυπηρετηθούμε με τον καλύτερο τρόπο. Τους ευχαριστούμε…

venetian.well6
Η γυναίκα του ιδιοκτήτη του VenetianWell, όπως και τα γκαρσόνια του, ήταν συνεχώς στη διάθεση μς φροντίζοντας με τις μικρές τους εκπλήξεις να κάνουν ακόμα πιο όμορφη τη βραδιά μας. Και τα κατάφεραν ως προς αυτό. Κατάφεραν δηλαδή να ξεπεράσει ακόμα και το σχεδιασμό της από εμάς. Ας είναι καλά…

venetian.well7
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την ατμόσφαιρα. Ίσως στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε φαίνεται κάτι για να πάρετε μια γεύση. Μόνο όμως αν του ζούσε κανείς μπορούσε να νιώσει πλήρη συναισθήματα… Η βραδιά μας ήταν υπέροχη… Μοναδική… Όπως ακριβώς της άξιζε, στον πρώτο χρόνο μια όμορφης σχέσης γάμου.

venetian.well8

Ένας χρόνος από το γάμο μου με την Σούλα Αργυροπούλου στο Βανκούβερ του Καναδά

Posted in Τα δικά μου

gamos1
Μερικές φωτογραφίες από εκείνη τη μέρα… Δεν θα τις δείτε στα δυο δημοσιεύματα που κάναμε τότε, επειδή μας τις έστειλαν με e-mail. Εδώ υπογράφουμε τα έγγραφα που απευθύνονται στο κράτος, αμέσως μετά τον γάμο μας…

gamos2
Ανθρώπινες στιγμές, τρυφερές… Από αυτές που όταν τις ζεις είναι υπέροχες και μοναδικές, αλλά είναι και ωραίες όταν τις ξαναβλέπεις αργότερα, επειδή κάποιος φωτογράφος, φίλος, φρόντισε να τις απαθανατίσει με το φακό του. Αληθινά ωραίες…

gamos3
Λίγο πριν ή λίγο μετά το γάμο μας στο σπίτι του Στήβ και της Έστερ, τι σημασία έχει… Η φωτογραφία έχει μέσα της πολλές γλυκιές αναμνήσεις. Δυο άνθρωποι αποφασίζουν να ενώσουν τις ζωές τους για πάντα… Δεν είναι και μικρό πράγμα. Χρειάζεται τόλμη και δύναμη.

gamos4
Υπάρχει γάμος χωρίς χορό; Όχι, προφανώς… Έτσι ακόμα κι εγώ που δεν φημίζομαι για τις δεινές χορευτικές ικανότητες μου, χόρεψα τα ελληνικά που είχε φροντίσει να φέρει ο Γιάννης, ο σύζυγος της Τζίνας που εδώ χορεύει μαζί μας… Πραγματικά ήταν όμροφα.

gamos5
Με μια παρέα φίλων στο σαλόνι του Στήβ και της Έστερ. Από αριστερά οι γονείς της Άννυς της συζύγου του Κώστα, Λίτσα και Χρήστος και δεξιά η Γεωργία Κουνούπη που είχαμε τη χαρά να είναι μαζί μας στο γάμο μας. Όμορφες θύμισες πριν από ένα χρόνο…

oreaΑποτελεί μια πολύ όμορφη στιγμή για μένα (για μας…) το γεγονός ότι πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τη μέρα που παντρευτήκαμε με την Σούλα Αργυροπούλου. Και, συγχωρείστε μου που στο προσωπικό μου ιστολόγιο θα δώσω λίγο χώρο  στα «Δικά μου», να θυμηθώ πράγματα.

Επειδή ο καιρός φεύγει γρήγορα και ο κίνδυνος να θεωρήσουμε μερικά πράγματα δεδομένα, ώστε να βαλτώσει η σχέση, παραμονεύει, πάντα…

Θυμάμαι που ξεκινήσαμε να κάνουμε το ταξίδι μας στον Καναδά για να γνωρίσω τα παιδιά της Σούλας που έμεναν στο Βανκούβερ, από τη μεριά του Ειρηνικού Ωκεανού… Είχαμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας τον γάμο, αλλά ιδιαίτερα η κόρη της Σούλας, η Έστερ, ήθελε πριν, να με γνωρίσει… Αυτό ενείχε και τον κίνδυνο της απόρριψης…

Οι φόβοι της Έστερ ήταν πολύ ανθρώπινοι… Ήθελε να δει με ποιον θα μοιράζονταν την υπόλοιπη ζωή της η μητέρα της. Και επειδή το παρελθόν μας έχει και εμπειρίες όχι και τόσο καλές, εμείς που ερχόμαστε και από άλλο γάμο, η αγωνία της ήταν βάσιμη.

Έτσι πήγαμε και ζήσαμε εκεί δεκαπέντε μέρες… Θα πρέπει να θεωρήσω ότι την κέρδισα, αφού η Έστερ έθεσε το θέμα του γάμου να γίνει εκεί και μάλιστα να είναι η ίδια κουμπάρα και ο αδελφός της, Κώστας.

Όλα έγιναν εύκολα, γρήγορα και χωρίς τις πολυδαίδαλες διατυπώσεις ενός κράτους που ταλαιπωρεί τους πολίτες του, όπως είναι η Ελλάδα. Εκεί, το κράτος του Καναδά σέβεται του πολίτες του, αλλά και του κόσμου. Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ δυο δημοσιεύματα που έκανα στον ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗ για να ξαναθυμηθούμε τις στιγμές…

Ένα χρόνο μετά, τι σημαίνει για μένα (για μας…) αυτός ο γάμος; Με βάση το Λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή: Ο γάμος είναι θεϊκός θεσμός, τον οποίο καθιέρωσε και εδραίωσε ο Ιεχωβά στην Εδέμ. Ο γάμος φέρνει σε ύπαρξη την οικογενειακή μονάδα, τον οικογενειακό κύκλο. Ο Ιεχωβά, ο Δημιουργός, έπλασε τον άνθρωπο αρσενικό και θηλυκό και θέσπισε το γάμο ως την κατάλληλη διευθέτηση για τον πολλαπλασιασμό της ανθρώπινης φυλής. (Γε 1:27, 28) Ο πρώτος ανθρώπινος γάμος τελέστηκε από τον Ιεχωβά, σύμφωνα με την περιγραφή των εδαφίων Γένεση 2:22-24.

Ο γάμος σχεδιάστηκε για να αποτελεί μόνιμο δεσμό ενότητας ανάμεσα στον άντρα και στη γυναίκα, ώστε να υπάρχει αλληλοβοήθεια μεταξύ τους. Συμβιώνοντας με αγάπη και εμπιστοσύνη, θα μπορούσαν να απολαύσουν μεγάλη ευτυχία. Ο Ιεχωβά δημιούργησε τη γυναίκα ως σύντροφο του άντρα χρησιμοποιώντας ως βάση το πλευρό του άντρα, καθιστώντας έτσι τη γυναίκα τη στενότερη σαρκική συγγενή του άντρα στη γη, δική του σάρκα. (Γε 2:21) Όπως τόνισε ο Ιησούς, ο Θεός, και όχι ο Αδάμ, ήταν εκείνος που είπε: «Γι’ αυτό, ο άνθρωπος θα αφήσει τον πατέρα του και τη μητέρα του και θα προσκολληθεί στη σύζυγό του και θα γίνουν μία σάρκα». Η διατύπωση αυτού του εδαφίου φανερώνει ότι η μονογαμία ήταν το αρχικό πρότυπο για το γάμο στα μάτια του Ιεχωβά Θεού.—Ματ 19:4-6· Γε 2:24.

Έτσι το βλέπουμε κι εμείς κι έχουμε δει πολλές ευλογίες σ’ αυτό το χρονικό διάστημα. Είμαι καλά και νιώθω έτσι δημιουργικός με κέφι και διάθεση για ζωή και προσφορά.

Ξαναείδα τη ζεστασιά του σπιτιού κάτω από μια άλλη οπτική. Μ’ αρέσει να ξεκουράζομαι εκεί, να περνώ το χρόνο μου, να γράφω (το καλύτερο μου…), να δημιουργώ στη δουλειά μου που αγαπώ και συνεχίζω να την υπηρετώ χωρίς άγχος, αλλά με το χαμόγελο στα χείλη.

Ένα χρόνο μετά, νιώθω πολύ καλά τι σημαίνει οικογένεια… Και τι να αγαπάς και να μοιράζεσαι πράγματα. Και πόσο ωραίο είναι να βρίσκεις κοινά πράγματα να κάνεις και να μοιράζεσαι τα θετικά που προκύπτουν… Ένα μόνο χρειάζεται να βελτιώσω ακόμα: Το περπάτημα που θα κάνει καλό στην υγεία μου. Αλλά τώρα που καλοκαιριάζει και μεγαλώνει η μέρα θα το παλέψω περισσότερο και θεωρώ ότι θα κάνω πρόοδο…

Ένα χρόνο μετά, νιώθω πιο γεμάτος… Μοιράζομαι πράγματα κάτι που σπάνια έκανα στο παρελθόν καθώς τα σημαντικά και δύσκολα ήταν μόνο για μένα κι αυτό ήταν βάρος ασήκωτο… Το ξέρουν πολύ καλά αυτό οι μοναχικοί άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες…

Ένα χρόνο μετά, αισθάνομαι γεμάτος, χαρούμενος, ευτυχισμένος… Έχουμε τους αδελφούς μας τους φίλους μας… Κάνουμε παρέες, ταξίδια, συζητάμε, ανοίγουμε τις καρδιές μας και κάνουμε πιο όμορφη τη ζωή μας…

Και ξαφνικά νιώθεις ότι χωρίς να υποχωρούν φοβερά τα προβλήματα αυτό δεν σου στερεί τη χαρά. Εσύ αισθάνεσαι γεμάτος από όλες τις απόψεις. Ίσως επειδή αλλάζει ουσιαστικά η οπτική από την οποία βλέπεις τα πράγματα.

Ευχαριστώ τον Ιεχωβά που έφερε στο δρόμο της ζωής μου έναν τόσο υπέροχο άνθρωπο, όπως η Σούλα… Μπορώ να ακουμπήσω πάνω της, μπορώ να μιλήσω γι’ αυτά που με πονάνε στην καθημερινότητα μας… Και καθώς βιώνουμε τον καιρό του τέλους, δεν είναι και κάτι εύκολο.

Από την αρχή της σχέσεις μας με τη Σούλα δεν θεωρήσαμε τίποτα αυτονόητο… Είπαμε ότι θα το παλεύουμε καθημερινά να αποδεικνύουμε την αγάπη μας από τα πιο μικρά ως τα πιο μεγάλα πράγματα. Έτσι πορευτήκαμε ως τώρα και είδαμε πολύ θετικά αποτελέσματα στη ζωή μας. Έτσι θα κάνουμε και στη συνέχεια, στα χρόνια που μας απομένουν και που θέλει ο Ιεχωβά να ζήσουμε ακόμα… Την ευχαριστώ για όλα…

Η επίσημη επιστολή παραίτησης του Γιαν Φαμπρ στον υπουργό Πολιτισμού Αρ. Μπαλτά

Posted in Επικαιρότητα

avgi020316
Από το χθεσινό πρωτοσέλιδο της ΑΥΓΗΣ ήταν φανερό ότι κάτι ετοιμάζονταν για τον γενικό διευθυντή του Διεθνούς Φεστιβάλ Αθήνας και Επιδαύρου κ. Φάμπρ. Μάλιστα και το τμήμα Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αντίθετο μ’ αυτή την τοποθέτηση. Πάντως όλη αυτή η ιστορία, δείχνει τον ρηχό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα πράγματα.

el.tipos020416
Προηγήθηκε βέβαια η κατακραυγή που ενορχηστρώθηκε κυρίως από εφημερίδες που πρόσκειται στην αντιπολίτευση, όπως αυτό το πρωτοσέλιδο του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ. Κάνει πρώτο του θέμα μια ανοιχτή επιστολή ηθοποιών και σκηνοθετών που ζητούν να παραιτηθεί ο υπουργός Πολιτισμού κ. Μπαλτάς. Ανθρώπων έργα… Δεν μας κάνει καθόλου εντύπωση…

famprΔεν ξέρω αν πήρατε είδηση τι ακριβώς συνέβη με τον κ. Γιαν Φαμπρ. Είχαν φροντίσει να δώσουν οι αντιπολιτευόμενες εφημερίδες έμφαση στο θέμα, τονίζοντας μερικά αρνητικά στοιχεία. Σας έχουμε μαζέψει μερικά πολύ σημαντικά πράγματα εδώ…


Φυσικά αργότερα προέκυψε το μέγα θέμα με τις αποκαλύψεις των Wikileaks. Αυτά σε μια ημέρα Σαββάτου που δεν θεωρείται ημέρα ειδησεογραφίας… Κι όσο σκέφτομαι τις σημερινές κυριακάτικες εφημερίδες που έχουν κλείσει από την Παρασκευή, τίποτα από αυτά δεν θα έχουν…

Ανακοινώθηκε λοιπόν χθες το απόγευμα και επίσημα η παραίτηση του Γιαν Φαμπρ από την θέση καλλιτεχνικού διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ, ο οποίος με επιστολή του στον υπουργό Πολιτισμού Αρ. Μπαλτά ανακοινώνει το λόγο παραίτησής του από την θέση καλλιτεχνικού διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ:

«Δεν επιθυμώ να εργαστώ σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο προσήλθα με ανοιχτό μυαλό και ανοιχτή καρδιά. Εύχομαι στους Έλληνες καλλιτέχνες καλή τύχη στη δουλειά τους και στο Φεστιβάλ τους», αναφέρει στην επιστολή του ο Βέλγος καλλιτέχνης. Από την πλευρά του ο κ. Μπαλτάς δηλώνει μεταξύ άλλων ότι «η επιλογή της παραίτησης υπήρξε αποτέλεσμα της συντονισμένης επίθεσης που δέχθηκε ο Γιαν Φαμπρ από πολιτικά κόμματα, ΜΜΕ και μέρος του καλλιτεχνικού κόσμου».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης που εξέδωσε πριν από λίγο, το υπουργείο Πολιτισμού:

«Με μεγάλη του λύπη ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Αριστείδης Μπαλτάς, έλαβε την ακόλουθη επιστολή παραίτησης:

«Με την παρούσα, εγώ, ο Jan Fabre, παραιτούμαι από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή (curator) του Ελληνικού Φεστιβάλ. Αποδέχτηκα την πρόταση του Υπουργού Πολιτισμού της Ελλάδας να προβώ σε καλλιτεχνικές επιλογές με πλήρη ελευθερία. Αυτό δεν φαίνεται να είναι πλέον δυνατόν στην Ελλάδα. Δεν επιθυμώ να εργαστώ σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο προσήλθα με ανοιχτό μυαλό και ανοιχτή καρδιά. Εύχομαι στους Έλληνες καλλιτέχνες καλή τύχη στη δουλειά τους και στο Φεστιβάλ τους».

Jan Fabre, 2 Απριλίου 2016

Στο σημείο αυτό, πρέπει να επισημανθεί ότι ο Jan Fabre προσήλθε ουσιαστικά ως εθελοντής για να συνεισφέρει στην Ελλάδα της κρίσης. Με αυτό κατά νου, ανέλαβε να οργανώσει σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το Ελληνικό Φεστιβάλ αυτοπεριορίζοντας το σύνολο των οικονομικών του αξιώσεων στο ποσό των 20.000 ευρώ για κάθε χρόνο που θα παρείχε τις υπηρεσίες του, τόσο ως καλλιτεχνικός υπεύθυνος του θεσμού, όσο και για τις παραγωγές της ομάδας του.

Η επιλογή της παραίτησης υπήρξε αποτέλεσμα της συντονισμένης επίθεσης που δέχτηκε ο Jan Fabre από πολιτικά κόμματα, Μ.Μ.Ε. και μέρους του καλλιτεχνικού κόσμου. Οι επιτιθέμενοι χαρακτήρισαν συλλήβδην ως ανθελληνικό ένα δομημένο τετραετές πρόγραμμα, το οποίο αποσκοπούσε όχι απλώς στη διεύρυνση του ούτως ή άλλως διεθνούς χαρακτήρα του Φεστιβάλ, αλλά και στη διεθνοποίηση της ίδιας της ελληνικής καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Θεώρησαν persona non grata έναν διεθνώς καταξιωμένο δημιουργό και απαξίωσαν συνολικά και οργανωμένα το καλλιτεχνικό του έργο καταρρακώνοντας έτσι κάθε έννοια ελευθερίας στην καλλιτεχνική έκφραση. Σε απόλυτο συγχρονισμό, Μ.Μ.Ε., αποσπασματικά και στοχευμένα εστίασαν σε ένα ελάχιστο σημείο ενός έργου του, παράγοντας πλήρως παραπλανητικές εντυπώσεις και παίζοντας με το δημόσιο αίσθημα.

Οι βεβιασμένες αντιδράσεις των καλλιτεχνών, πριν καν ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα του Φεστιβάλ, μέσα μάλιστα από την παραπειστική επιχειρηματολογία περί αφελληνισμού του θεσμού, οδηγούν σε θλιβερούς συνειρμούς σε σχέση τόσο με την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, όσο και με την επιδιωκόμενη θέση της στο σύγχρονο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ενδιαφέρουσα αντιστροφή αυτού που κατά κανόνα συμβαίνει στην ανθρώπινη ιστορία, όπου οι πνευματικές δυνάμεις διεκδικούν την ελευθερία του λόγου και υπεραμύνονται αυτής έναντι της πολιτικής εξουσίας. Στη δική μας ιστορία φαίνεται δυστυχώς να συνέβη το αντίστροφο.

Εξυπακούεται ότι ο Υπουργός σε συνεργασία με το Δ.Σ. του Φεστιβάλ θα αναλάβει άμεσα τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του θεσμού.»

  • Οι πληροφορίες είναι από το http://www.huffingtonpost.gr/

Μια εμπειρία που άκουσε μια αδελφή πριν πέντε χρόνια περίπου και μας τη διηγήθηκε

Posted in Μαρτυρίες

avlonas2.310715

Τέτοιους ανθρώπους με ζήλο στην κήρυξη των καλών νέων θα τους έχετε δει και στην πόρτα σας… Όμως δεν γνωρίζουμε πάντα την ιστορία τους… Δείτε μια, για ενθάρρυνση…
ergo310115
agia.grafiΑληθινές ιστορίες, από αυτές που φτάνουν στο e-mail μου. Μου γράφει αδελφή: Ο γιος μου ο μεσαίος, ο Χρήστος, όταν έκανε κοινωνική πήγαινε σε ένα χωριό που είχε λίγους αδελφούς και τους έκανε τη ΣΚΟΠΙΑ. Κάποιες φορές όταν πήγαινα να τον δω, πηγαίναμε μαζί και λίγο νωρίτερα για να δούμε κάποιους αδελφούς λίγο παραπάνω καθώς ήταν απομακρυσμένοι. Χαιρόταν τις επισκέψεις.

Βέβαια πιο πολύ παίρναμε εμείς παρά δίναμε, καθώς ήταν παραδείγματα πίστης αυτά τα άτομα. Εκεί γνώρισα μια πολύ ηλικιωμένη αδελφή. Ζούσε σε ένα σπίτι από αυτά τα ασβεστωμένα, τα πολύ παλιά, με τα δοκάρια από κορμούς δέντρων στο ταβάνι, πολύ χαμηλά και μάλιστα μπαίναμε από μια μικρή κοντή πορτούλα.

Θα νόμιζε κανείς ότι μπαίναμε σε άλλη εποχή. Όπως έχω συνήθεια να κάνω πάντα, όταν γνωρίζω ηλικιωμένους αδελφούς, την ρώτησα πως γνώρισε την αλήθεια. Η εμπειρία της απίστευτη.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν όλοι οι πολύ ηλικιωμένοι αδελφοί. Δηλαδή πάνω από ενενήντα χρονών μου λένε παρόμοιες εμπειρίες και έχω φτάσει σε κάποια συμπεράσματα.

Λοιπόν η αδελφή σε απάντηση της ερώτησης μου, πώς γνώρισες αδελφή την αλήθεια άρχισε ως εξής:

Εγώ αδελφούλα μου (βλέπεις εγώ για την ηλικιωμένη αδελφή ήμουν μικρή και με αποκαλούσε αδελφούλα) γνώρισα μόνη μου την αλήθεια. Δεν είχα κανέναν, ούτε μελέτη να μου κάνει, ούτε συνάθροιση να παω...

Από τότε που ήμουν μικρή στο χωριό με τους γονείς και τα αδέλφια μου, ο πατέρας μας έλεγε να διαβάζουμε το άγιο βιβλίο. Αυτό ήταν μια μικρή γραφή που την είχε από το στρατό, μόνο οι ελληνικές γραφές, με σφραγίδα μάλιστα της βασιλικής οικογένειας τότε…. Μας διάβαζε καμιά φορά τα βράδια του χειμώνα, κάτω από το φως της γκαζόλαμπας λίγα λόγια από το Θεό, όπως τα έλεγε..

Όταν άρχισα να μεγαλώνω, με πάντρεψε σε ένα χωριό μακριά από το δικό μας. Τότε τα κορίτσια έφευγαν από τους γονείς, και τέλος αυτό ήταν, τους έβλεπα τους γονείς μου κάθε ποσά χρόνια. Η ζωή μου πλέον ήταν μέσα στην οικογένεια της πεθεράς και μάλιστα πιο πολύ για υπηρέτρια παρά για νύφη… Άαααλλα χρόνια αδελφούλα μου τότε, σκληρά για της νύφες...

φεύγοντας λοιπόν καθώς με αποχαιρετούσε ο πατέρας μου έδωσε αυτό το άγιο βιβλίο. Κορίτσι μου, μου είπε... Να το διαβάζεις και όταν είσαι χαρούμενη και όταν είσαι λυπημένη, να δοξάζεις τον Θεό και να διαβάζεις το βιβλίο του… Έτσι κι έκανα, όταν έβρισκα λίγο χρόνο διάβαζα το βιβλίο. Ο χρόνος περνούσε πολύ δύσκολα για μένα καθώς αργούσα να κάνω παιδί και με πλήγωνε η πεθερά μου. Τελικά μετά από κάποια χρόνια έκανα ένα παιδάκι... Όμως δυστυχώς μετά από λίγο μου πέθανε. Αυτό ήταν αρκετό για να είμαι η καταραμένη της οικογένειας, ήμουν αυτή που έφταιγε για κάθε κακό. Όταν η σοδιά δεν πήγαινε καλά, έφταιγα εγώ, όταν έβρεχε το Πάσχα έφταιγα εγώ…

Εμένα όμως το μόνο που με απασχολούσε ήταν, τι έγινε το παιδάκι μου που πέθανε. Ακολουθώντας του πατέρα τη συμβουλή, διάβαζα το βιβλίο. Άρχισα να καταλαβαίνω ότι το παιδί μου θα αναστηθεί όταν ο Θεός θα το πει. Πήρα της μεγάλη απόφαση να ρωτήσω τον παπά. Πάτερ μου του λέω, "τι έγινε το μωρό μου, πού είναι, πότε θα γυρίσει πίσω, πότε θα το αναστήσει ο Θεός;" Ο παπάς έγινε έξω φρένων..

"Τι είναι αυτά που λες; Το παιδί το πήρε ο Θεός, είναι αγγελούδι και δεν το δίνει πίσω". Χαντακώθηκα... Πήγα σπίτι έψαξα πάλι και βρήκα τα λόγια του Ιησού για την ανάσταση. Την άλλη Κυριακή μετά την εκκλησία του δείχνω. "Πάτερ", του λέω, "το άγιο βιβλίο κοιτά τι λέει, εσύ μου λες άλλα".

Ούτε λίγο ούτε πολύ αδελφούλα μου, ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε. "Πέταξε το αυτό του σατανά το βιβλίο. Εγώ τι σου λέω θα ακούς" μου φώναξε. Αυτό ήταν, εγώ είχα εμπιστοσύνη στον πατέρα μου. Τον παπά τον μίσησα, δεν ξαναπήγα ποτέ στην εκκλησία. Όμως άρχισα να διαβάζω πιο πολύ τη Γραφή. Έμαθα ότι ο Θεός θέλει να συγχωρούμε και δεν με πλήγωνε πια η συμπεριφορά της πεθεράς μου, έμαθα ότι πρέπει να προσεύχομαι, έμαθα ότι όλα αυτά που διαβάζω πρέπει να τα λέω και στους άλλους. Είχα καταλάβει ότι η Βασιλεία του Θεού θα έλθει στη γη όπως ήταν στον ουρανό. Άρχισα λοιπόν να λέω αυτά που διάβαζα και στις άλλες νεαρές γυναίκες που είχαμε στο χωριό. Μετά, με κάποιες που τους άρεσαν, διαβάσαμε ότι πρέπει να "συνερχόμεθα" και αρχίσαμε να μαζευόμαστε και να διαβάζουμε από το άγιο βιβλίο. Κάποιες είχαν κι αυτές μικρές Γραφές. Δηλαδή είχαμε κάνει μια μικρή ομάδα και εξετάζαμε τις Γραφές.

Εκείνον τον καιρό περίπου, επισκέφτηκαν το χωριό κάποιοι κύριοι, ντυμένοι με τα καλά τους και μιλούσαν για το Θεό. Έτρεξα αμέσως και το πρώτο πράγμα που ρώτησα ήταν «μήπως μπορείτε να μου πείτε που είναι το μωρό μου που μου πέθανε»; Αμέσως μου άνοιξαν μια αγία Γραφή και μου έδειξαν την ελπίδα της ανάστασης. Αυτή την ελπίδα που είχα καταλάβει κι εγώ."Αυτό ήταν" είπα, "βρήκα την αλήθεια". Το ίδιο συμφωνήσαν και οι άλλες γυναίκες, οι περισσότερες.

«Ελάτε είπα τους αδελφούς» είμαστε κι άλλες που πιστεύουμε αυτά τα πράγματα και διαβάζουμε μόνες μας τη Γραφή". Ήλθαν λοιπόν οι αδελφοί στο σπίτι μου και βρήκαν ολόκληρο όμιλο, έτοιμο να προχωρήσει στην αλήθεια. Μας έδειξαν το όνομα του Θεού και μας φάνηκε απόλυτα φυσιολογικό να έχει όνομα ο Θεός, χάρηκα τόσο πολύ όταν έμαθα το όνομα Ιεχωβά.

Έτσι λοιπόν άρχισαν να έρχονται οι αδελφοί, μας άφησαν βιβλία, μας έφεραν Γραφές ολόκληρες, εμείς είχαμε μόνο της ελληνικές. Βέβαια άρχισε και ο διωγμός, ήρθε πόλεμος αλλά τελικά κάποιες από εμάς βαφτίστηκαν.

Μπορείς να φανταστείς αδελφέ, πώς ένιωσα ακούγοντας αυτή την εμπειρία. Συγκλονιστικό! Το πνεύμα του Ιεχωβά να συγκεντρώνει αυτές τις ταπεινές γυναίκες, να μαζεύεται ο σπόρος, να βγαίνουν τα φυντάνια και μετά να έρχονται οι αδελφοί και να βρίσκουν έδαφος καλλιεργημένο. Έτσι ενεργούσε τότε το πνεύμα του Θεού μας, αλλιώς την εποχή που γνώρισαν οι γονείς μου και αλλιώς σήμερα. Όμως πάντα μπροστά με τον τρόπο του ο Ιεχωβά κατευθύνει τα πράγματα. Τέτοιες εμπειρίες με παρόμοιες εξελίξεις, έχω ακούσει από αδελφούς μεγάλους. Όλοι τους είχαν μια Γραφή και διαβάζοντας, κατάλαβαν τι έπρεπε να κάνουν.

Ο άλλος αδελφός είχε αντιγράψει εδάφια από τη μικρή του Γραφή όσο έβοσκε τα πρόβατα και πήγαινε στα χωριά και άφηνε τα γραμμένα εδάφια... Αν είναι δυνατόν! θα σκεφτεί κάποιος… Κι όμως είναι...

Ακόμη και τώρα που τα ξαναθυμάμαι νιώθω το ίδιο συγκλονισμένη όταν σκάφτομαι πόσο πείθομαι για μια ακόμη φορά στη ζωή μου ότι ο Ιεχωβά έχει διαλέξει αυτό το λαό για λαό του κι εγώ είμαι στην πλεονεκτική θέση να είμαι ένα μικρό μέλος της δίκης του οργάνωσης.

Όπως μπορούσα καλυτέρα σου μετέφερα το πνεύμα της εμπειρίας αυτής, καθώς η αδελφή μας έλεγε πολλές, πάρα πολλές λεπτομέρειες…

Υ.Γ.: Θα πρέπει να παραβλέψεις αδελφέ τα ορθογραφικά μου λάθη καθώς μεγάλωσα στο εξωτερικό και τα ελληνικά μου τα έμαθα μόνη μου. Φυσικά στο κείμενο που διαβάσατε εσείς δεν είδατε τίποτα, γιατί δεν υπήρχαν…

Αυτό είναι το χωριό μου, το όμορφο Θραψανό, που ονειρευόμουν να ζήσω, κάποτε...

Αυτό είναι το χωριό μου, το Θραψανό... Φωτογραφημένο στις 6 Ιουλίου 2012. Τον αγαπώ αυτόν τον τόπο. Και κάποτε, ονειρευόμουν να ζήσω εκεί αρκετό καιρό, όταν θα έβγαινα στη σύνταξη.  Τώρα πια είμαι συνταξιούχος, έχοντας αλλάξει άποψη και πρωτεραιότητες στη ζωή μου... Η στιγμή που νόμιζα ότι δεν θα ερχόταν ποτέ, ήρθε! Δείτε ΕΔΩ μερικά πράγματα για το χωριό μου...

spiti.ktiti.dek23

Όταν η ζωή δεν το βάζει κάτω… Οι βουκαμβίλιες που ξεράθηκαν από την παγωνιά του Γενάρη 2017, όταν το χιόνι το έστρωσε για τα καλά στο χωριό (δες την ακριβώς από κάτω φωτογραφία, διότι είναι πολύ σπάνιο το χιόνι στο χωριό μας σε υψόμετρο 350 μ.). Χρειάστηκε να περιμένουμε λίγο... Αλλά ο χρόνος δεν είναι πρόβλημα, όσο είμαστε όρθιοι, μπορούμε και αντέχουμε τις αντιξοότητες… Η φωτογραφία αυτή, είναι τραβηγμένη το Νοέμβρη του 2023 όταν βάψαμε με άλλο χρώμα την εξωτερική και εσωτερική αυλή του σπιτιού...

xionismeno.spiti090117

Φωτογραφία τραβηγμένη στις 9/1/2017, στο χιονιά που άρεσε σε όλο το Θραψανό. Το πατρικό μου σπίτι, χιονισμένο. Απόλαυση οφθαλμών… Ευχαριστώ όσους είχαν την καλοσύνη και την προνοητικότητα να μου στείλουν αυτή τη φωτογραφία… Κάθε εποχή στο χωριό μου είναι όμορφη. Έτσι το βλέπω εγώ, έχοντας προσωπικά βιώματα… Οι όμορφες βουκαμβίλιες, από αυτόν τον πάγο, ξεράθηκαν, σε αντίθεση με την τριανταφυλλιά που, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πολύ δυνατή και άντεξε... Αλλά η ζωή δεν σταματά! Ξαναπέταξαν πράσινα κλαριά, ξαναζωντάνεψαν!

parteria6

Φτιάξαμε και τα παρτέρια στα δυο περιβολάκια στην εξωτερική αυλή... Ο επόμενος στόχος, αν το θέλει ο Θεός και τον καταφέρουμε, είναι να μπουν πλακάκια και στις αυλές, τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική. Και μια πραγματική εξώπορτα που θα προστατεύει το σπίτι μας, καλύτερα, από τους ανόητους που δεν λείπουν. Ο στόχος παραμένει. Ελπίζω να τα καταφέρουμε να τον υλοποιήσουμε σ' αυτή τη ζωή.

thrapsano.arxio

Και μια ιστορική φωτογραφία που δείχνει το χωριό των πιθαράδων... Κρήτη, Θραψανό, 1958-1962, φωτογραφία του Roland Hampe. Την είδαμε δημοσιευμένη στη εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ Ηρακλείου της 10/5/2023. Τα νέα παιδιά, στις μέρες μας, συνεχίζουν αυτή την τέχνη. Αν τα βοηθούσε λίγο και η Πολιτεία, όλα θα ήταν καλύτερα... Δείτε κι αυτό ΕΔΩ το υπέροχο ντοκιμαντέρ για την αγγειοπλαστική στο Θραψανό που προβλήθηκε το Φλεβάρη του 2024  από την ΕΡΤ 3.

patris220624

Από την ημερήσια Ηρακλειώτικη εφημερίδα, ΠΑΤΡΙΣ. Την είδαμε δημοσιευμένη στη στήλη Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, το Σάββατο 22/6/2024 με την ένδειξη: 1958-1962, Κρήτη, Θραψανό. Φωτογραφία Roland Hame (πηγή: Άσπρο και Μαύρο). Η φωτογραφία έχει και μια ακόμα συναισθηματική αξία για μένα. Τραβήχτηκε, όταν εγώ γενήθηκα. Και προφανώς έχει επιχρωματιστεί. Δεν υπήρχε χρωματιστό φίλμ, τότε...

egkainia.domis.agioplastikis

Κάτι μεγάλο και όμορφο έγινε στο χωριό μας. Ένα κέντρο Μινωικής αγγειπλασττικής. Για να θυμόμαστε την ιστορία, το ξεκίνησε ο πρώην δήμαρχος Θραψανού, Μανόλης Λαδωμένος, αλλά διάφορες δυσκολίες που δεν γνωρίζομαι δεν το άφησδαν να ολοκληρωθεί. Το εεκαινία σε ο δήμρχος κ. Κεγκέρογλου! Χαιρόμαστε που ένα σημαντικό και εμβληματικό έργο πολιτιστικής υποδομής, είναι πραγματικότητα. Ως αποτέλεσμα συνένωσης δυνάμεων του Δήμου Μινώα, του Υπουργείου Πολιτισμού, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με την αρωγή της Περιφέρειας Κρήτης.

Ξεκίνησε να λειτουργεί στο χωριό μας, το Θραψανό, μια αξιόπιστη Δομή Αγγειοπλαστικής...

Σε ποια φάση βρίσκεται σήμερα η σελήνη; Θέλετε να ξέρετε;

Κάποτε το θέλαμε να επιστρέψουμε, όσο τίποτα άλλο... Τώρα, δεν είμαι πια βέβαιος...

elies.a.nikola1.081220

Μια προσπάθεια πριν τρία χρόνια να ξαναφτιάξω τις ελιές μου σε συργασία με συγχωριανό μου φίλο και συμμαθητή από το σχολείο απέδωσε σε μια πρώτη φάση, τρία χρόνια τώρα. Πέσαμε σε κακές εποχές. Ξηρασία, κακοχρονιά, αλλά είχα μια ευχάριστη έκπληξη από τον Μιχάλη. Παρά τις δυσκολίες βγάλαμε το λάδι της χρονιάς μας. Ευγνώμονες!

livades.diakopes2013

Η Λιβάδα... Η τεχνιτή λίμνη στο χωριό μου που τα καλοκαίρια περνούσα πολλές ώρες εδώ... Πανέμορφη και πάντα έχει κάτι εξαιρετικό να σου δώσει... Δείτε ΕΔΩ ένα βίντεο που τραβηξα πριν μερικά χρόνια από τη λίμνη. Έτσι είναι και σήμερα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα... Η ίδια ομορφιά! Μόνο που εγώ δεν μπορώ να είμαι κοντά της, πια, με τη συχνότητα που ήμουν κάποτε...

panoramiki.livada.2014

Ιδού και μια πανοραμική φωτογραφία της λίμνης, που τράβηξα το χειμώνα του 2014 όταν κατέβηκα στο χωριό, για να μαζέψω τις ελιές μου...  Ελάτε, αν θέλετε, να σας πάω στις ελιές μου στου Μπουρμά. Δείτε ΕΔΩ. Τα τελευταία χρόνια δεν είχαν καρπό και από ότι δείχνουν τα πράγματα, ούτε και φέτος... Λογικό. Για να δώσουν καρπό, πρέπει να καλλιεργηθούν σωστά και φυσικά να βάλεις λιπάσματα. Κι αν το δεις από οικονομική άποψη, δεν είμαι βέβαιος ότι αξίζει τον κόπο...

 

 

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

Η Αγία Γραφή περιγράφει μερικές φορές τους ανθρώπους με βάση την εργασία που έκαναν. Μιλάει για τον “Ματθαίο, τον εισπράκτορα φόρων”, τον “Σίμωνα τον βυρσοδέψη” και τον “Λουκά, τον αγαπητό γιατρό”. (Ματθ. 10:3· Πράξ. 10:6· Κολ. 4:14) Κάτι άλλο που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους είναι οι πνευματικοί διορισμοί ή τα προνόμιά τους. Διαβάζουμε για τον Βασιλιά Δαβίδ, τον προφήτη Ηλία και τον απόστολο Παύλο. Αυτοί οι άντρες εκτιμούσαν τους θεόδοτους διορισμούς τους. Παρόμοια και εμείς, αν έχουμε προνόμια υπηρεσίας, πρέπει να τα εκτιμούμε.

Ο αρχικός σκοπός του Ιεχωβά για την ανθρωπότητα ήταν να ζει για πάντα εδώ στη γη. (Γέν. 1:28· Ψαλμ. 37:29) Ο Θεός πρόσφερε γενναιόδωρα στον Αδάμ και στην Εύα διάφορα πολύτιμα δώρα που τους έδιναν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τη ζωή. (Διαβάστε Ιακώβου 1:17) Ο Ιεχωβά τούς χάρισε ελεύθερη βούληση, την ικανότητα να κάνουν λογικές σκέψεις και τη δυνατότητα να αγαπούν και να απολαμβάνουν φιλίες.

Ο Δημιουργός μιλούσε στον Αδάμ και τον συμβούλευε για το πώς να δείχνει την υπακοή του. Ο Αδάμ μάθαινε επίσης πώς να καλύπτει τις ανάγκες του καθώς και πώς να φροντίζει τα ζώα και τη γη. (Γέν. 2:15-17, 19, 20) Ο Ιεχωβά προίκισε επίσης τον Αδάμ και την Εύα με τις αισθήσεις της γεύσης, της αφής, της όρασης, της ακοής και της όσφρησης. Έτσι μπορούσαν να απολαμβάνουν πλήρως την ομορφιά και τα άφθονα αγαθά του παραδεισένιου σπιτιού τους. Για το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι, οι δυνατότητες να έχουν απόλυτα ικανοποιητική εργασία, να νιώθουν πλήρεις και να κάνουν ανακαλύψεις, ήταν απεριόριστες.

Τι μπορούμε να μάθουμε από τα λόγια που είπε ο Ιησούς στον Πέτρο; Χρειάζεται να προσέξουμε ώστε να μην αφήσουμε την αγάπη μας για τον Χριστό να εξασθενήσει και την προσοχή μας να αποσπαστεί από τα συμφέροντα της Βασιλείας. Ο Ιησούς γνώριζε πολύ καλά τις πιέσεις που σχετίζονται με τις ανησυχίες αυτού του συστήματος πραγμάτων. Ας μάθουμε, να εκτιμούμε όσα έχουμε...

ΕΝΑ SITE "ΑΠΑΓΚΙΟ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

Αυτόν τον ιστότοπο τον «παλεύω» πολλά χρόνια. Πολύ πριν γνωρίσω την αλήθεια και βρω σκοπό στη ζωή μου. Φανταζόμουν τον εαυτό μου συνταξιούχο στο χωριό, με μια σχετικά καλή οικονομική επιφάνεια, δεδομένης μιας καλής σύνταξης που είχα οικοδομήσει πολλά πάνω της και ήθελα να έχω κάτι, για να περνάω το χρόνο μου.

Σήμερα, όλα έχουν αλλάξει γύρω μου, όλα εκτός από το Site αυτό. Δηλαδή, άλλαξε κι αυτό λιγάκι προσανατολισμό… Αντί να περνάει την ώρα του με κούφια δημοσιογραφικά θέματα, που δεν είχαν να προσφέρουν και πολλά πράγματα στους ανθρώπους, προσφέρει ελπίδα για ένα βέβαιο, καλύτερο αύριο.

Αυτήν την αληθινή ελπίδα, προσπαθεί να βάλει στις καρδιές των αναγνωστών του και να τους ενθαρρύνει να πιστέψουν ότι όλες αυτές οι δυσκολίες κάθε μορφής που ζούμε είναι παροδικές. Τα ωραία, είναι μπροστά μας... Και μπορούμε να τα ζήσουμε, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά.

Αρκεί να μη στηριζόμαστε στην αξιοπιστία των ανθρώπων που σήμερα είναι κι αύριο όχι… Ούτε στις δυνάμεις μας. Αλλά στον Λόγο Εκείνου που είναι απόλυτα αξιόπιστος και να ακολουθούμε στη ζωή μας τις φωτεινές προειδοποιητικές  πινακίδες που έχει βάλει στο δρόμο μας…

ΚΡΕΟΝΤΑΣ, τέλος...

Το φύλλο που βλέπετε εδώ είναι το τελευταίο της εκδοτικής προσπάθειας του Εξωραϊστικού Συλλόγου της Κολοκυνθούς,  “Κρέοντας”. Δείτε το ΕΔΩ. Είναι το τεύχος 25 κι ΕΔΩ δείτε το αμέσως προηγούμενο. Ο ΚΡΕΟΝΤΑΣ αναγκάστηκε να αναστέλλει την έκδοσή του στην πρώτη μεγάλη οικονομική κρίση. Σε δύσκολες εποχές δεν άντεχε άλλο, τα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη. Βέβαια κάθε φύλλο που αναστέλλει την έκδοσή του, θέλει να ελπίζει και ονειρεύεται την επανέκδοση του... Μακάρι να γίνει έτσι. Και να μην είναι μόνο οι καλές προθέσεις των ανθρώπων του Συλλόγου...

Στο ρόλο του Συνταξιούχου

Αν έχεις κάπου να κρατηθείς, αν μπορείς να περιμένεις, η υπομονή αμείβεται.
Άπό τις 24/10/2020 είμαι πια συνταξιούχος!… Όλα εξελίχθηκαν καλά, όπως το περίμενα και τον Νοέμβρη του 2020 μπήκαν τα χρήματα της σύνταξης μου στο λογαριασμό μου. κι από τότε όλα γίνονται κανονικά, στην ώρα τους... Η αγωνία μου μετρούσε από τον Νοέμβριο του 2019, οπότε και κατέθεσα τα χαρτιά μου. Μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν ένα χρόνο! 

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε μια πρωτόγνωρη, δύσκολη εποχή του κορονοϊού Covid-19, με λοκντάουν και χωρίς τις μικρές εφημερίδες που βγάζω. Και όμως, όλα πήγαν καλά! Με τη βοήθεια ανθρώπων που μας αγαπούν, των παιδιών της Σούλας, δεν έχασα καμιά από τις ρυθμίσεις που είχα κάνει... Και δεν στερηθήκαμε τίποτα, από τα βασικά πράγματα. Ο Ιεχωβά να τους ευλογεί!

Δοξάζω τον Ιεχωβά για την καλή έκβαση του πράγματος! Και τον ευχαριστώ, γιατί αν δεν ήταν το ισχυρό χέρι Του να με οπλίζει με υπομονή και εγκαρτέρηση, όλα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα!

Μικρές πινελιές αγάπης

athina1

Γεμάτος όμορφες, ξεχωριστές πινελιές, είναι αυτός ο ιστότοπος που διαβάζετε. Ξεκίνησε, για να καλύψει κάποιες ανάγκες έκφρασης, με δημοσιογραφικό κυρίως περιεχόμενο και τον βλέπουμε να εξελίσσεται ουσιαστικά σε ένα σημείο συνάντησης και επαφής, ανάμεσα σε φίλους. Και η αναφορά στις πινελιές δεν είναι καθόλου τυχαία. Κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι ζωγράφοι; Μόνο που εδώ το πράγμα μοιράζεται, ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες. Και περιγράφουν μια ζωή πραγματική, όχι από αυτές που κυριαρχούν στη φαντασία και στο διαδίκτυο.

Δοκιμασία από τον Covid-19

Ότι μέχρι χθες, μόνο ως θεωρία γνωρίζαμε, το είδαμε να εφαρμόζεται στη ζωή μας... Και πήραμε τα μαθήματα μας. Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ.

Το "φευγιό" της αδερφής μου

Η Γιωργία μας "έφυγε" για πάντα από κοντά μας το 2011. Και ο θάνατος του Γιάννη έναν ακριβώς χρόνο, μετά. Λιγοστεύουμε...

Έφυγε και ο Κωστής μας

Λιγοστεύουμε... Μετά τη Γεωργία μας, "έφυγε" και ο Κωστής μας. Τον αποχαιρετήσαμε (δείτε ΕΔΩ) με συγκίνηση... Θα τα ξαναπούμε αδελφέ!

Developed by OnScreen - Content by Nikos Theodorakis - Powered by FRIKTORIA